🐈💨 | Описание игры

14.01.2023
Статус:   Идет игра
Количество игроков:   5
Мастер:   Ksenos [offline]
Ассистент:   Нет
Система:   D&D5е
Сеттинг:  
Теги:  
Поддержка кубика:  
Читатели:   Alu, Amaga
Постов мастера/всего:   24/91

#ИгрокРейтингПрисутствиеИмя персонажаКлассХодовПоследний ходСтатус
1 Rademes 414/3207 online Сетрекхар Сорка 15 02.02.2023 11:47 В игре
2 Mefi 55/335 offline Барілко Жрець 15 01.02.2023 01:27 В игре
3 yarick_ts 427/1803 online Тарас Ждов Жрець 11 01.02.2023 09:59 В игре
4 KayOla 221/3864 offline Варґуз Воїн-Чемпіон 12 02.02.2023 09:43 В игре
5 Enote 386/5080 offline Юзiвзi Винахiдник 14 31.01.2023 07:07 В игре

Назву я так і не придумав, тому най поки побуде ця ;)
З зав'язкою можна ознайомитись у першому пості.

Генерація:
Стартуємо на 4 рівні. Можливо до трьох лвлапів.
Стати - лише поінтбай.
Раси будь які, вважайте що королівство вкрай мультикультурне. Доступні всі офіційні джерела, але без специфічних сетінгів.

Світогляд будь який, хоча майте на увазі що радикальні альтруїсти помруть першими, а асоціальні хікани - одразу за ними. Мотивація має враховувати здорове егоїстичне бажання пережити цю пригоду.

Чаркуш:
Зовнішність - достатньо арт, можна добавити опис.

Характер та історія - на ваш смак, можна дуже коротко, можна залишити порожніми. Ці розділи будуть закриті до кінця гри. Співгравцям належить дізнаватися все про вашого персонажа у ході гри, на початку ж ви не знайомі.

Навички - можна тезами, без деталізації. В цілому - як вам буде зручно.

Інвентар - зі стартової екіпіровки можете взяти з собою лише одяг(бажано) та магічні фокусировки.
Окремо добавити вподобання щодо зброї та обладунків, якщо такі є.

Формат гри.
Сетінг дарковий, проте в цілому вільний. В рамках здорового глузду можете флафити все що забажаєте. Зовнішній світ вас не торкнеться протягом усієї гри. Гумору місце є, клоунаді - ні.

Гра закінчиться через 10 ігрових днів, або якщо помре останній персонаж.

Складність буде висока, на пвп заборони немає, тому надавайте перевагу боєздатним автономним білдам. Переконання в навички краще не беріть, не знадобиться. Обман чи проникливість - опціонально.

Довжина постів не нормована - все по бажанню та натхненню. Короткопост це база.

Дедлайн 3 дні, далі автохід на розсуд ГМа.

Хом'яки:
За ігрову добу можливий лише один відпочинок (він же повний). Відпочинок не відновлює хп, і після закінчення дає лише один кубик здоров'я. Під час довгого відпочинку можна витрачати кубики здоров'я, які були на його початок. Все решта працює як звичайно.

Стабілізація можлива лише за результатом кидків смерті. Вдала спроба стабілізувати пораненого надає йому перевагу на один наступний кидок смерті.
Через 1д4 дні після стабілізації поранений за відсутності лікування(зілля чи магія) помирає.

Присутні заохочувальні поінти:
Якщо вкладаєтесь 72 години - отримуєте заохочувальний поінт. Якщо у 48 годин - ще один поїнт. Вкладетеся у добу - сумарно отримаєте три поїнти.
У випадку авралів чи непередбачених ситуацій прохання попереджати - тоді за персонажа буде здійснено автохід, але ви все одно отримаєте 1 поїнт.

Кожні 10* поінтів - це одна кістка здоров'я. Таким чином той, хто писатиме вчасно, матиме більше шансів вижити.
*Тут тицьнув пальцем в небо, тому в подальшому можливий перерахунок без зворотної дії. Гра покаже.

Верхова їзда на кентаврі:
Вершник отримує половинне укриття (лише +2КО, без інших бонусів), але працює атака по укриттю (скакуну) з додатковим кидком на пробиття.

Опціоналки: рух по діагоналі, штовхання в сторону, удар по укриттю, пробігання.

Правила можуть доповнюватися.