Хівен Іфісс
Автор: |
|
Rademes |
Раса: |
|
Зшитий |
Класс: |
|
Винахідник |
Мировоззрение: |
|
Нейтральный злой |
Сила: | | 0 [-5] |
Спритність: | | 0 [-5] |
Статура: | | 0 [-5] |
Интелект: | | 0 [-5] |
Мудрість: | | 0 [-5] |
Харизма: | | 0 [-5] |
Внешность
Без перебільшення красиве обличчя, атлетичний торс... Поєднуються у гротескній композиції з крилами явно не від цього тіла, а спотворені ноги цього створіння не здатні навіть втримати тіло. Але міцні крила дозволяють використовувати їх як додаткові точки опору та пересуватися зі швидкістю не гірше ніж у більшості двоногих, до того ж щей дозволяють літати. Руки Хівена нібито висушені, однак вони поєднані з механізмом, який дозволяє йому без шкоди для себе підіймати важкі предмети та завдавати відчутної шкоди тим, хто надумає до нього наблизитися. Однак, неприроднє поєднання різних видів, та природнього з неприроднім робить його не дуже спритним та здатним уникати загроз. Але тобі не треба нічого уникати коли ти сам – живий кошмар, а той, хто в це не повірив – зробить це на операційному столі, коли це створіння саме почне творити. Ну і поруч не менш лячна істота, чи може шматки істот, зібрані до купи як і той, хто створив цей шедевр. Воно пересувається за допомогою декількох щупалець, завдяки чому створюється доволі моторошний звук. Особливо якщо знати що створює його.
Характер
Якщо відкинути усілякі дрібниці типу насолодження болем своїх "пацієнтів", негуманні експерименти та не цінування людського, або будь якого іншого життя, то це геніальний вчений, а не просто маньяк, якому лише дайте когось порізати та пустити на запчастини. Звичайно, пересічних людей не цікавлять його досягнення в області медицини, але ж кого цікавить думка цих самих пересічних людей? Він завжди відкритий до нових ідей, експериментів та теорій, та не затримується довго в одному місці.
История
Якщо ти тіфлінг-безхатченко, то доволі легко зникнути, і тебе не будуть шукати. Так оце й з Хівеном. Потрапивши до лап навіженого вченого він став як піддослідним, так і учнем, але роки навчання та болю злилися в один єдиний ком, окремі спогади з якого лише іноді тривожать розум. Від минулого тіла йому залишилися лише крила, але й ті були зламані зависливими однолітками ще в той час, коли він був живий для світу. Вчитель та кат дали йому нові крила. А також нове обличчя, тіло, та деякі як механічні, так і біологічні покращення. Іноді люди знаходять собі ворога. І якщо його немає, то вони оберуть тих, хто найбільше відрізняється від них. Після смерті вчителя від рук неосвіченого натовпу, Хівен ніде не залишається надовго, хоча і не бідує. Люди хоч і ненавидять виродків, але все ж тягнуться до них, особливо якщо вони можуть надати зробити якісь унікальні вироби, або отруту.
Навыки
Винахідник 5 ур. / Тіфлінг / Хаотичний / ---------------------------------- Вік: 27 Релігія: Мови: Загальна, інфернальна Бонус майстерності (БМ): +3 Розмір: Середній Швидкість: 30 фт/6 Зріст: 188 Вага: 120 Клас Обладунку: 9 = 14 обладунок Здоров’я: 50=8 + 5 + 2 + 3 + 7+5*5 Кубик Здоров’я: 5к8 Чуття: Пасивна Спостережливість: 13 Пасивне Обстеження: 18 ---------------------------------- СИЛ: +4: (19 рукавиці) 3 ВПР: -5: 1 СТА: +5: 20 ІНТ: +5: 20 (16 база +2 раса+2 на 4 рівні) МУД: +3: 16 (15 база +1 раса) ХАР: +5: 20 Кидки рятунку: СИЛ: +4, ВПР: -5, СТА: +8, ІНТ: +8, МУД: +3 , ХАР: +5 ---------------------------------- НАВИЧКИ [● — є володіння, ○ — немає] – Сила○ Атлетика: +4 – Вправність○ Акробатика: -5 ○ Спритність рук: -5 ○ Скритність: -5 – Інтелект ● Містицизм: +8 ○ Історія: +5 ● Обстеження: +8 ● Природа: +8 ○ Релігія: +5 – Мудрість ○ Догляд тварин: +3 ○ Аналіз поведінки: +3 ● Медицина: +6 ○ Уважність: +3 ○ Виживання: +3 – Харизма○ Обман: +5 ○ Залякування: +5 ○ Артистизм: +5 ○ Переконливість: +5 ВОЛОДІННЯОбладунки: Легкі, середні, щити Зброя: Проста, вогнепальна, віськова Інструменти: Інструменти отруйника, Набір травника, Злодійські інструменті, інструменти жерстяника, інструменти алхіміка, інструменти коваля ---------------------------------- ДіїЗАКЛИНАННЯ: Складність спаскидків: 16 = 8+5+3 Модифікатор атаки: +8 ---------------------------------- Вміння та особливостіРасові особливості (Тіфлінг (Таша)): ● Підвищення характеристик: +2 Інт, +1 Мдр ● Мови: загальна, інфернальна ● Темний зір: 60 фт ● Пекельний супротив: вогонь ● Крилатий: Швидкість польоту 30 фт.
Класові вміння та особливості: Винахідник [5 рівня] ● Володіння: – Обладунки: легкі, середні, щити – Зброя: проста, вогнепальна – Інструменти: Злодійські інструменті, інструменти жерстяника, інструменти алхіміка ● Кидки рятунку: Статура, Інтелект ● Навички: Аркана, Медицина
● Чарівне майстрування На 1-му рівні ви навчитеся вкладати іскру магії в звичайні предмети. Щоб скористатися цією здатністю, ви повинні мати під рукою інструменти злодія або ремісника. Потім ви торкаєтеся маленького немагічного об’єкта як дію та надаєте йому одну з наступних магічних властивостей на ваш вибір: - Об’єкт випромінює яскраве світло в радіусі 5 футів і слабке світло ще на 5 футів. - Щоразу, коли істота торкається об’єкта, він видає записане повідомлення, яке можна почути на відстані до 10 футів. Ви вимовляєте повідомлення, коли надаєте цю властивість об’єкту, і запис може тривати не більше 6 секунд. - Об’єкт безперервно випромінює запах або невербальний звук на ваш вибір (вітер, хвилі, цвірінькання тощо). Вибране явище видно на відстані до 10 футів. - На одній із поверхонь об’єкта з’являється статичний візуальний ефект. Цей ефект може бути зображенням, текстом до 25 слів, лініями та фігурами або сумішшю цих елементів, як вам подобається. Обрана властивість триває безстроково. Як дію, ви можете доторкнутися до об’єкта та завчасно припинити його використання. Ви можете дарувати магію кільком об’єктам, торкаючись одного об’єкта кожного разу, коли використовуєте цю функцію, хоча один об’єкт може мати лише одну властивість одночасно. Максимальна кількість об’єктів, на які ви можете впливати за допомогою цієї функції одночасно, дорівнює вашому модифікатору інтелекту (мінімум один об’єкт). Якщо ви спробуєте перевищити свій максимум, найстаріша властивість негайно закінчується, а потім застосовується нова властивість.
● Виконання заклинань - Ви можете використовувати інструменти в якості магічного центру. Кількість підготовлених заклинань: половина рівня + мод Інт - Ритуали
● Насичення предметів На 2-му рівні ви отримуєте здатність наповнювати мирські предмети певними магічними настоями. Чарівні предмети, які ви створюєте за допомогою цієї функції, фактично є прототипами постійних предметів. - Відомі інфузії Коли ви отримаєте цю функцію, виберіть чотири інфузії винахідника. Ви вивчаєте додаткові за вашим вибором, коли досягаєте певних рівнів у цьому класі, як показано в таблиці винахідника. Щоразу, коли ви досягаєте рівня в цьому класі, ви можете замінити одну з вивчених вами інфузій на нову. - Насичення Щоразу, коли ви закінчуєте тривалий відпочинок, ви можете доторкнутися до немагічного об’єкта та просочити його однією із ваших інфузій, перетворюючи його на магічний предмет. Вливання діє лише на певні види об’єктів, як зазначено в описі інфузії. Якщо предмет потребує настроювання, ви можете налаштуватися на нього відразу, як ви наповнюєте предмет. Якщо ви вирішите налаштуватися на предмет пізніше, ви повинні зробити це, використовуючи звичайний процес настроювання. Ваша інфузія залишається в предметі на невизначений час, але коли ви помрете, вона зникає через кількість днів, що дорівнює вашому модифікатору інтелекту (мінімум 1 день). Настій також зникає, якщо ви відмовляєтеся від своїх знань про інфузію заради іншого. Ви можете додати більше одного немагічного об’єкта в кінці тривалого відпочинку; максимальна кількість об’єктів відображається у таблиці Винахідника. Ви повинні доторкнутися до кожного з об’єктів, і кожна з ваших інфузій може бути лише в одному об’єкті одночасно. Крім того, жоден об'єкт не може витримати більше однієї інфузії одночасно. Якщо ви спробуєте перевищити максимальну кількість інфузій, найстаріша негайно закінчується, а потім застосовується нова. Якщо інфузія закінчується на предметі, який містить інші речі, як-от мішок для зберігання, його вміст нешкідливо з’являється в його просторі та навколо нього.
Архетип: Бойовий коваль ● Володіння інструментом: інструменти коваля ● Заклинання: 3rd heroism, shield 5th branding smite, warding bond
● Готовий до бою - Ви отримуєте володіння військовою зброєю - Ви можете використовувати свій модифікатор інтелекту для кидків атаки та шкоди, замість спритності або сили
● Сталевий захисник До 3-го рівня ваша майстерність принесла вам вірного супутника, сталевого захисника. Він дружній до вас і ваших супутників і підкоряється вашим командам. Дивіться ігрову статистику цієї істоти в блоці статистики сталевого захисника, який використовує ваш бонус майстерності (PB) у кількох місцях. Ви визначаєте зовнішній вигляд істоти і чи має вона дві чи чотири ноги; ваш вибір не впливає на статистику гри. Під час бою захисник розділяє вашу ініціативу, але настає черга одразу після вашої. Він може самостійно рухатися та використовувати свою реакцію, але єдиною дією, яку він виконує у свій хід, є дія Ухилення, якщо ви не виконуєте бонусну дію у свій хід, щоб наказати йому виконати іншу дію. Ця дія може бути в блоці статистики або іншою дією. Якщо ви недієздатні, захисник може виконати будь-яку дію на свій вибір, а не лише ухилитися. Якщо на нього застосувати заклинання Mending, він відновлює 2d6 очок життя. Якщо він загинув протягом останньої години, ви можете використати інструменти свого коваля як дію, щоб оживити його, за умови, що ви перебуваєте в радіусі 5 футів від нього та витратите слот для заклинань 1-го рівня або вище. Сталевий захисник повертається до життя через 1 хвилину з відновленням усіх очок здоров’я. Після тривалого відпочинку ви можете створити нового сталевого захисника, якщо у вас є ковальські інструменти. Якщо у вас вже є сталевий захисник від цієї функції, то перший відразу гине. Захисник також гине, якщо ви помрете.
● Правильний інструмент для роботи На 3-му рівні ви навчитеся виготовляти саме той інструмент, який вам потрібен: маючи в руках інструменти злодія або ремісника, ви можете чарівним чином створити один набір інструментів ремісника у вільному місці в межах 5 футів від вас. Це творіння вимагає 1 години безперервної роботи, яка може збігатися з коротким або тривалим відпочинком. Хоча інструменти є продуктом магії, вони не є магічними, і вони зникають, коли ви знову використовуєте цю функцію.
● Підвищення характеристик: +2 Інт
● Додаткова атака Коди ви робите дію "Атака", ви можете атакувати ще один раз.
Особливості передісторії: Мудрець ● Навички: Обстеження, природа ● Володіння: Інструменти отруйника, Набір травника ● Вміння: Дослідник Якщо ти намагаєшся вивчити або згадати інформацію, якою ти не володієш, ти часто знаєш, де і від кого її можна отримати. Зазвичай це бібліотека, скрипторій, університет, інший мудрець або інша вчена істота.
Відомі кантріпи: Mending: ссылкаFire bolt ссылкаВідомі інфузії: - Replicate Magic Item (Bag of holding) ссылка- Enhanced Defense ссылка- Homunculus Servant ссылка- Mind Sharpener ссылка
Инвентарь
КБ: 9 Хіти: 50/50 Слоти 1 рівня: 4/4 Слоти 2 рівня: 2/2 Сталевий захисник: ссылкаКБ: Хіти: 32/32 ● Заклинання:●1 рівень: - Heroism ссылка- Shield ссылка●2 рівень Branding Smite ссылкаWarding Bond ссылкаНа персоонажі: Рукавиці сили огра (сила стає 19) 2х Кинджал Легкий арбалет 20х болти Scale Mail (AC 14 + Dex (max 2)) Злодійські інструменти Кошіль (10 зм) Рюкзак (Сумка Безодні): Флакон чорнил, письмове перо, невеликий ніж, лист від мертвого колеги з питанням, на яке ти поки що не можеш відповісти, комплект звичайного одягу ломик молоток 10 шлямбурів 10 смолоскипів запалка раціони на 10 днів бурдюк. 50-фт прядив’яна мотузка
|
Гару
Автор: |
|
yarick_ts |
Раса: |
|
Дворф |
Класс: |
|
Жрец |
Мировоззрение: |
|
Нейтральный |
Сила: | | 16 [+3] |
Спритність: | | 12 [+1] |
Статура: | | 16 [+3] |
Интелект: | | 12 [+1] |
Мудрість: | | 17 [+3] |
Харизма: | | 10 [+0] |
Внешность
Крепкий дварф с ярко рыжими волосами и бородой. Выглядит довольно сурово, если бы не церемониальное одеяние, можно было бы принять его за разбойника. Вокруг глаз глубокие морщины, большой нос картошкой и густые брови. Мозолистые руки говорят, что дварф не боится тяжелой работы. Телосложение крупное. Из-за небольшого роста Гару кажется квадратным. Борода всегда заплетена особым образом - в нее вплетены костяные кольца как напоминание о том, чему жрец посвятил свою жизнь. Виски выбриты, а волосы Гару часто по традиции зачесывает наверх или назад, чтобы не мешались. Выглядит примерно на 50 лет, если мерить человеческими мерками.
Характер
Характер довольно грубый, любит сквернословить и не любит, когда с ним начинают спорить или перечить в чем-либо. Несмотря на свой сан жреца, любит деньги и помимо своего предназначения избавлять людей от нежити берется и за более простые задачи. К примеру, вытребовать деньги из должника. Ну а истреблять нежить за деньги сам Келемвор велел.
Любит выпить пива в шумной компании. Когда у него хорошее настроение, превращается в балагура и шутника, но часто шутит жестко.
Несмотря на свой характер, любит детей. С удовольствием играет с ними и рассказывает истории. Даже без ругательств. И очень не любит тех, кто детей обижает.
История
Будучи еще юнцом, поступил на службу в храм Келемвора. Жрецы заметили у дварфа способности и желание изгонять нежить, а еще недюжинную силу. В храме обучили его как воина-храмовника.
Но чем больше Гару имел дело в нежитью, тем больше хотел истребить ее во всем мире. 50 лет назад он попрощался с настоятелем храма и ушел в большой мир, проповедовать философию жизни и смерти, попутно истребляя нежить.
Но нести нищенское существование Гару не хотел, поэтому брал плату за свои услуги. Иногда очень немалую, но старался выполнить задание хорошо. Чтобы, как говорится, живым гулять и танцевать, а мертвым лежать и не вставать.
Дорога сделала его характер грубым, но это все тот же борец с нежитью, которым был сотню лет назад. Искренне ненавидящий некромантию и любящий жизнь во всех ее проявлениях.
Навыки
ГаруВоїн 1 ур, Жрець домена Могили, 4 ур, дварф (гірський) Передісторія: Прислужник Вік: 147 років Божество: Келемвор Мови: Загальна, дварфійська, ельфійська (за передісторію), гоблінська (за передісторію) Розмір: середній Швидкість: 25 футів (5 клітинок) Зріст: 140 см Вага: 60 кг Клас Броні: 21 (16 кольчуга, +1 Плащ захисту, +2 щит, +1 оборона +1 від покращенного захисту артфішера Хівена) Очки Здоров'я: 45 [10 + 5*4 (5*3)] Кості Здоров'я: 1к10, 4к8 Почуття: Пасивна уважність: 16 [10 +3БМ +3 МУД] ---------------------------------- Накидка: 12, 17, 10, 14, 14, 12 СИЛ 16 (+3) [+2 раса] СПР 12 (+1) ТІЛ 16 (+3) [+2 раса] ІНТ 12 (+1) МУД 17 (+3) ХАР 10 (0) БМ:+3 Спаскидки: СИЛ и ТЕЛ СИЛ +3, СПР+1, ТІЛ+3, ІНТ+1, МУД +3, ХАР 0---------------------------------- НАВЫКИ(● - Есть владение навыком. ○ - Нет владения навыком.) ○ Атлетика: +3(+3 СИЛ) ○ Акробатика: +1(+1 ЛОВ) ○ Ловкость рук: +1(+1 ЛОВ) ○ Скрытность: +1(+1 ЛОВ) ● Магия/Аркана: +4(+1 ИНТ +3 БМ) ○ История: +1(+1 ИНТ) ○ Анализ: +1(+1 ИНТ) ○ Природа: +1(+1 ИНТ) ● Религия: +4(+1 ИНТ +3 БМ) ○ Уход за животными: +3(+3 МУД) ● Проницательность: +6(+3 МУД +3 БМ) ● Медицина: +6(+3 МУД +3 БМ) ● Внимательность: +6(+3 МУД +3 БМ) ○ Выживание: +3(+3 МУД) ○ Обман: +0(+0 ХАР) ○ Запугивание: +0(+0 ХАР) ○ Выступление: +0(+0 ХАР) ○ Убеждение: +0(+0 ХАР) ВЛАДЕНИЕДоспехи: Всі обладунки, щити Оружие: Просте воїнське Инструменты: - ---------------------------------- ДЕЙСТВИЯРукопашные атаки: - Довгий меч (Двуручное, тяжёлое): +6 атака (+3 СИЛ +3 БМ), 1к8+3 рубаних ---------------------------------- УМІННЯ І ОСОБЛИВОСТІРасові особливості: дварф гірський Збільшення характеристик. +2 ТІЛ +2 МУД Швидкість: 25 футів. Темний зір: 60 фт Навик: магія Мови:: загальна, дварфійська Дварфська стійкість. Перевага до спасів проти отрути та супротив отруті. Знання каменю. Для кидків ІНТ (Історія) пов'язану з каменем вважається володіючий Історією та х2 БМ. Володіння обладунками: легкі, середні ---------------------------------- Особливості передісторії: Прислужник Владение навыками: Проникливість, Релігія. Мови: Eльфійська, гоблінська Спорядження: Священний символ, молитвеник, 5 палочок пахощів, ряса, комплект звичайного одягу, кошель з 15 зм Початковий капітал: 10 зм. ---------------------------------- Класові уміння і оуобливості: Воїн [1 рівня], Жрець [4 рівня] Обладунки: всі обладунки, щити Зброя: Проста, воїнська Инструменты: - Спаcброски: СИЛ, ТІЛ Навыки: Уважність, Медицина Бойовий стиль: ОБОРОНА Доки ти носиш обладунок, ти отримуєш бонус +1 до свого КО. ДРУГЕ ДИХАННЯ Ти володієш обмеженим джерелом витривалості, яким можеш скористатися, щоб уберегти себе. У свій хід ти можеш використати бонусний вчинок, щоб відновити собі здоров’я в розмірі 1к10 + твій рівень бійця. Використавши це уміння ти мусиш завершити короткий або тривалий відпочинок, щоб отримати змогу скористатись ним знову. Круг смертіНа 1 уровне вы получаете возможность управлять гранью между жизнью и смертью. Если обычно должны вы бросить один или несколько кубиков, чтобы заклинанием восстановить хиты существу с 0 хитов, то вместо этого вы используете максимально возможное число, для каждого кубика. Кроме того, вы изучаете заговор уход за умирающим [spare the dying], который не учитывается при подсчете известных вам заговоров жреца. Для вас он имеет дистанцию 30 футов, и вы можете накладывать его в качестве бонусного действия. Очі могили (мод МУД) На 1 уровне вы получаете возможность иногда ощущать присутствие нежити, существование которых является оскорблением естественного цикла жизни. В качестве действия, вы можете открыть свой разум, чтобы магическим образом обнаружить нежить. До конца вашего следующего хода вы знаете местоположение любой нежити в пределах 60 футов от вас, которая не находится за полным укрытием и не защищена от магии прорицания. Это чувство ничего не позволяет вам узнать о возможностях существа или идентифицировать его. БОЖЕСТВЕННИЙ КАНАЛ (1 використовування) БОЖЕСТВЕННИЙ КАНАЛ: ВИГНАННЯ НЕЖИТІ Використай вчинок, щоб продемонструвати свій святий символ та зачитати молитву, яка виганяє нежить. Кожна нежить, яка може бачити або чути тебе в межах 6 метрів, повинна зробити кидок рятунку Мудрості. Якщо істота провалила свій кидок рятунку, вона відправляється у вигнання на 1 хвилину, або доки не отримає ушкодження. Відправлена у вигнання істота повинна витрачати свої ходи, щоб пересуваючись відійти від тебе якнайдалі, і вона не може добровільно пересунутись в простір, який знаходиться в межах 6 метрів від тебе. Вона також не може здійснювати реакції. Зі своїх вчинків істота може використовувати лише Ривок або спробу звільнитися від ефекту, який перешкоджає її пересуванню. Якщо рухатись немає куди, істота може використовувати вчинок Ухилення.
Божествений канал: шлях до могили Действием вы выбираете одно существо, которое вы можете видеть, в пределах 30 футов от вас, проклиная его до конца вашего следующего хода. Когда вы или союзник попадете в проклятое существо атакой, у существа будет уязвимость ко всему урону от атаки, а затем проклятие заканчивается. Підвищення хар 4 лвл жерця - РИСА БОЙОВИЙ ЗАКЛИНАТЕЛЬ Вимога: Здатність виконувати хоча б одне заклинання Ти навчився виконувати заклинання в запалі бою і дізнався техніки, які дають такі переваги: • Ти робиш з перевагою кидки рятунку Статури для підтримки концентрації на заклинанні, коли отримуєш ушкодження. • Ти можеш виконувати тілесний компонент заклинань навіть якщо обидві твої руки зайняті зброєю чи щитом. • Якщо пересування ворожої істоти провокує тебе на атаку, ти можеш замість здійснення спровокованої атаки реакцією виконати на цю істоту заклинання. Час виконання цього заклинання повинен бути «1 вчинок» і воно повинно націлюватися тільки на цю істоту. ЗАКЛИ: Заговори: 4+1 Догляд за помираючим (класове, домен могили ( ссылка)), Погребальный звон ( ссылка), Починка ( ссылка), Священное пламя ( ссылка), Указание ( ссылка) ЗАКЛИ: 7+4 1 рівень: Нанесение ран ( ссылка), Лечение ран ( ссылка), Щит віри ( ссылка), Направленный снаряд ( ссылка), Благословление ( ссылка), Порча (класове, ссылка), Псевдожизнь (класове, ссылка ) 2 рівень: Молебен лечения ( ссылка), Малое восстановление ( ссылка), Нетленные останки (класове, ссылка), Луч слабости (класове)
Инвентарь
ХП: 45/45|| КБ21 || статусы: -
Ячейки: ● 1 р: (2/4) ● 2 р: (3/3)
● Друге дихання: (1/1) / шорт ● Очі могили (3/3) / шорт ● Божествений канал (1/1) шорт
---------------------------------- [В руках, на поясе, боеприпасы] - Довгий меч - Щит
[Надето] - Комплект обычной одежды - Кошель - Кольчуга - Плащ захисту (+1 к КД и к спасброскам, пока носите этот плащ.) - Священний символ на шиї (легкий арбалет продано за 12,5 зм)
[Рюкзак] - Рюкзак - Спальник - Столовый набор - Трутниця - Мотузка з коноплі 50 фт - Ряса - Молитвеник - Пахощі х5
[Расходники в сумке] Факели х10 Раціони х10 Бурдюк (повний) ---------------------------------- Деньги: 17,5 зм (-10 зм Хівену) Свободное время (дни): 0 Очки славы фракции (нет фракции): 0
|
Вукс Книга
Автор: |
|
GreenSkinedBro |
Раса: |
|
Орк |
Класс: |
|
Варвар |
Мировоззрение: |
|
Хаотичный добрый |
Сила: | | 20 [+5] |
Спритність: | | 16 [+3] |
Статура: | | 20 [+5] |
Интелект: | | 5 [-3] |
Мудрість: | | 8 [-1] |
Харизма: | | 5 [-3] |
Внешность
Ріст: 189 Вага: 125 Тілобудова: ендоморф
Вік: 28 Стать: чоловіча Орієнтація: гобліносексуал
Очі: блакитні Волосся: немає Інше: кинджал, застрявший в потилиці орка ще в дитинстві. Чудом, він залишився живим після цього. Кинджал залишився на згадку.
Характер
Сильні сторони: чесний, безстрашний, надійний. Слабкі сторони: наївний, юродивий. Нейтральні сторони: відданний інстинкту, самовпевнений.
Відношення до релігії: вірить в Маглубієта — бога гобліноїдів. Надзвичайно набожний і дуже сильно боїться гніву Маглубієта. Відношення до політики: підкоряється політичній системі гоблінів, в основі якої племенно-варварський спосіб життя, де на вершині стоїть вождь, який потребує повного підкорення. Відношення до грошей: абсолютно не розбирається в економіці й всі гроші витрачають за нього інші.
Що заспокоює: шум капель, який розноситься луною в підземеллі. Що нервує: знущання, насміхання, погрози друзям. Гобі: біг, лазання.
Цілі: Мрія: Думки та враження:
История
Персоналізація Спеціалізація: Пірат Уміння: дурна слава — я завжди можу робити невеликі злочини без наслідків. Риса характеру: друзі знають, що завжди можуть покластись на мене. Ідеал: свобода — я хочу бути вільним і мати можливість йти куди захочу. Прив"язаність: саме важливе — це корабель, а капітан і команда завжди змінюються. Слабкість: коли хтось кидає мені виклик, я не відступлю!
Походження: травма стала причиною втрати пам"яті, хоча іноді я згадую окремі фрагменти.
Вукс, так вже вийшло, народився не в найкращий час для орків племені Вовчого ікла, що в долині Льодяного вітру. З дитинства він був здоров"яком з величезною силою. Відданий як домашнє кошеня. Вукс ніс надзвичайно тяжкий зтяг племені зі здоровенним металевим шаром завжди і всюди. Власне, той шар проломив не один десяток голів. Але якось стала подія, яка змінила все. Вукс і четверо розвідників капітана Оргамара повинні були дослідити околиці торгового тракту і принести новини для уточнення планів руху загону. Однак, коли інші розвідники помітили багато прикрашену карету всього з трійком охоронців — вони вирішили пограбувати її по дорозі. Вукс не міг пручатись. Він перший кинувся зі схилу і з легкістю перевернув карету, придавивши двох охоронців. У багатого старця він вихопив книгу, яку той намагався заховати. Однак, магічний кинжал, керований телепатією, поранив його в потилицю. В жахові, кричучи, Вукс забив старого до смерті його ж трактатом, за що і отримав своє призвіще. А кинджал, не дивлячись на те, що він дістав до мозку, не вбив його, хоча нічого хорошого це не принесло. Вукс втратив пам"ять, і останні роки життя він пам"ятав лише з часів піратства. Вукс опинився на піратському кораблі випадково. Його буквально виловили з моря. Кинджал за той час так сильно вріс до голови, що ніхто вже й не намагався дістати його. Ти більш, вважали, що це лише нашкодить орку. Вони помітили потенціал в величезній купі м"язів і він став частиною команди. Корабель керувався гоблінами. І вони, насмішливо, називали Вукса гобліном-переростком. Але орк, обмежений в розумі, вірив в це. Коли на корабель напали, Вукс знову залишився в живих, присвятивши своє життя Хукіру.
Навыки
Вукс Книга Варвар, 5 /орк/ Хаотично-Добрий / пірат ---------------------------------- Вік: 28 рік Мови: загальна, оркська, гоблінська Бонус майстерності: +3 Розмір: середній Швидкість: 35 футів (7 метрів) Ріст: 189 см Вага: 125 кг Клас Обладунку: 17 (10+мВпр+мСтт) Очки здоров'я: 61 ХП = 17+11+11+11+11 Кості Здоров'я: 5к12 Пасивна уважність: 9 [10 -1 МУД] Темний зір: 60 футів (12 метрів) ---------------------------------- СИЛ 20 (+5) (17+2(раса)+1(рівень)) ВПР 16 (+3) (15 +1 (раса)) КОН 20 (+5) ІНТ 6 (-2) (5+1(рівень)) МУДР 8 (-1) ХАР 5 (-3) Кидки Рятунку: Сила, Тілобудова СИЛ +8 (перевага), ВПР+3, СТА+8 (перевага), ІНТ -2, Муд -1, Хар -3 ---------------------------------- Вміння: ● Атлетика: +8 ○ Акробатика: +3 ○ Спритність рук: +3 ○ Прихованість: +3 ○ Магія/Аркана: -2 ○ Історія: -2 ○ Аналіз: -2 ● Природа: 1 ○ Релігія: -2 ● Догляд за тваринами: +2 ○ Проникливість: -1 ● Медицина: +2 ● Уважність: +2 ● Виживання: +2 ○ Обман: -3 ● Залякування: 0 ○ Виступ: -3 ○ Переконання: -3 ---------------------------------- ВОЛОДІННЯ Обладунки: Легкі обладунки, середні обладунки, щити Зброя: проста, воєнна Інструменти: інструменти навігатора ---------------------------------- ДІЇ Рукопашні атаки: — Двуручний молот +8 2д6+5 Дальні атаки: — Праща +5 1д4+0: 30/120фт — 4х Пілум +5 1д6+0 30/120фт ---------------------------------- РАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ АГРЕСИВНІСТЬ: я можу бонусною дією пройти повну свою швидкість до ворога, якого я можу бачити або чути. МОГУТНЯ СТАТУРА: Я вважаюсь на розмір більше, коли справ стосується підйому вантажу, штовхання предметів, тощо. КЛАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ: ВАРВАР 5:1 -ЛЮТЬ: У бою ти б’єшся з первісною люттю. Ти можеш використати бонусний вчинок, щоб у свій хід увійти в стан люті. У стані люті ти отримуєш наступні переваги, при умові, що не носиш важких обладунків: • Ти робиш з перевагою перевірки та кидки рятунку Сили.
• Якщо ти здійснюєш атаку рукопашною зброєю, яка по- кладається на Силу, ти отримуєш бонус до кидка ушко- джень, розмір якого залежить від твого рівня варвара,
згідно колонки «Ушк. люті» в таблиці «Варвар». • Ти отримуєш опір до дробильних, колотих та рубаних ушкоджень. Якщо ти вмієш виконувати заклинання, то в стані люті ти не можеш виконувати їх або концентруватися на них. Твоя лють триває 1 хвилину. Вона припиняється раніше, якщо ти втрачаєш свідомість, або якщо ти закінчуєш хід, але
при цьому ще з кінця твого минулого свого ходу ти не ата- кував жодну ворожу істоту або не отримував ушкоджень.
Також ти можеш припинити свою лють у свій хід бонусним вчинком.
Якщо ти впадав у стан люті максимальну для свого рів- ня кількість разів (дивись колонку «К-сть люті» в таблиці
«Варвар»), то ти повинен завершити тривалий відпочинок, перш ніж зможеш використовувати лють знову. 1 - ЗАХИСТ БЕЗ ОБЛАДУНКУ: 10+мВпр+мСтт Доки ти не носиш обладунків, твій Клас Обладунку дорів- нює 10 + твій модифікатор Вправності + твій модифікатор
Статури. Користування щитом не перешкоджає цьому умінню. 2 - ЧУТТЯ НЕБЕЗПЕКИ: На 2 рівні ти отримуєш здібність уникати навколишньої не- безпеки, опираючись на своє гостре чуття.
Ти робиш з перевагою кидки рятунку Вправності від ефектів, які ти можеш бачити, такі як заклинання і пастки.
Ти не отримуєш цю перевагу, якщо ти осліплений, оглух- лий або недієздатний. 2 - ШАЛЕНА АТАКА: Починаючи з 2 рівня ти можеш відкинути усі турботи про захист, щоб атакувати запекло і нерозважливо. Коли ти здійснюєш першу атаку у свій хід, ти можеш вирішити, що атакуєш шалено. Якщо ти це робиш, то в цей хід ти робиш
з перевагою кидки атак рукопашною зброєю, які поклада- ються на Силу, проте до початку твого наступного ходу усі
направлені на тебе кидки атак теж матимуть перевагу.
3 - ПЕРВІСНИЙ ШЛЯХ: На 3 рівні ти обираєш первісний шлях, який визначає при- роду твоєї люті. Вибери Шлях Берсерка або Шлях Тотем- ного Воїна. Обидва шляхи пояснені наприкінці опису кла- су. Твій вибір дарує тобі нові уміння на 3, 6, 10 та14 рівні. ШЛЯХ БЕРСЕРКА:Для деяких варварів лють веде в один кінець — до насиль- ства. Шлях берсерка — це шлях нестримного гніву, залитий
липкою кров’ю. Впадаючи в лють берсерка, ти кидаєш себе в хаос бою, не піклуючись більше про власне здоров’я.
СКАЗ:Якщо ти обрав цей шлях на 3 рівні, то перебуваючи в стані
люті, ти можеш впасти в сказ. У цьому випадку, доки три- ває твоя лють, у кожен свій хід після цього ти можеш вико- ристовувати свій бонусний вчинок для здійснення однієї
рукопашної атаки зброєю. Після цього, коли твоя лють за- кінчується, ти отримуєш одну ступінь виснаження (описано
в додатку А). 4 - ЗБІЛЬШЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК: +1 сила, +1 інтелект При досягненні 4, 8, 12, 16 і 19 рівнів ти можеш підвищити показник однієї зі своїх характеристик на 2 або показники
двох характеристик на 1. Згідно правил, за допомогою цьо- го уміння не можна підвищувати показник характеристики
вище 20. 5 - ШВИДКИЙ РУХ: Також, починаючи з 5 рівня твоя швидкість збільшується на 2 метри (5 фт.), при умові, що ти не носиш важкі обладунки. 5 - ДОДАТКОВА АТАКА:Починаючи з 5 рівня, ти можеш зробити дві атаки замість однієї, коли використовуєш вчинок Атака у свій хід.
Инвентарь
Передісторія: Кофель-нагель Шовкова мотузка (50фт) Талісман з зубів акули Одяг пірата Кошель з 10 зм
Клас: Набір мандрівника (рюкзак, спальник, столовий набір, трутниця, 10х факелів, їжа 10 днів, бурдюк, мотузка конопляна (50 фт.))
Туфлі павука — я можу ходити по вертикальним поверхням і по стелі без рук, на повну швидкість. Але не можу по слизьким поверхням.
|
Хукір Доранте
Автор: |
|
Mefi |
Раса: |
|
Человек |
Класс: |
|
Спритник |
Мировоззрение: |
|
Хаотичный злой |
Сила: | | 6 [-2] |
Спритність: | | 13 [+1] |
Статура: | | 3 [-4] |
Интелект: | | 5 [-3] |
Мудрість: | | 8 [-1] |
Харизма: | | 6 [-2] |
Внешность
Людський карлик в темній одежі з каптуром, що закриває обличчя. Окрім свого потворного обличчя з довгим носом, насамперед ховає під каптуром пов'язку. Має темні очі, тонкі вуста і гострі риси обличчя. Завжди при собі має два довгих кинджали.
Характер
Підступний малий карлик, який ще й ображений на весь світ за те, що таким вродився і всі знущання, що пережив. Він був звичайної шісткою, матросом нижчого рангу, іноді навіть місцевим мішком для биття та шутом, допоки доживши якимось дивом до середнього віку не надибав одну пов'язку. З того часу в нього стало достатньо клепки, щоб керувати іншими такими ж довбнями. Нарешті Хукір зміг і поледацювати, зваливши оманою роботу на інших. Маючи ненависть до всього живого, що мало щастя народитись з перевагою над ним, полюбляє вбивати.
История
Хукір не знає, де він народився. Його ще у малому віці продали мандрівному цирку, оскільки він ще з пелюшок був анстільки потворним, що за це можна було брати гроші. В цирку його так само не любили і часто тримали в клітках з тваринами. Якби не один старий гімнаст, то може так тварюкою Хукір і лишився. Але гімнасту стало шкода малу повтору і він навчив її хоч якось впевнено триматись на своїх коротеньких ніжках. Цього було достатньо, щоб Хукір втік досягши повноліття.
З його зовнішністю на чесну працю не влаштуєшся, то ж він виживав крадіжками та постійно переховувався. Якось йому пощастило влаштуватись на корабель юнгою, бо море – це те, куди він хотів втекти, від того гною людського на суші. Але пощастило йому не тим — на цей корабель напали пірати і всіх вбили. Хукір лише й вижив, бо з-за спини сам вбив пару своїх місцевих ненавистників, і його якось швидко прийняли за свого. Не сказати, що житя в нього надалі було чудове. Все так само з нього знущались, доводилось займатись різною працею, як брудною, так і тяжкою. Потрапляв навіть до темниць. Але все ж піратство дало йому волю. І він отримував дивіденди у вигляді спиртних напоїв та гулянок, ще й дівок (так-так, відчувши в соіб схильність до магії він прикидувався напівросликом і носом після того не ворочали).
Життя Хукіра змінилось, коли до рук його потрапила пов'язка. Не розібравшись в магічних властивостях ганчірки, команда йому підкинула пов'язку замість частки золота (зрештою срібняки та мідяки Хукіру теж дісталися). Карлик одягнув її і враз світ навколо нього змінився. Він почав розуміти. Розуміти багато чого, але головне те, що він живе у колі ідіотів. Лише капітан корабля і деякі його заступники мали ще якісь звилини. Маніпуляціями та оманою карлик покращив своє становище, навіть піднявся в статусі на кораблі. Йому захотілось дізнатись щось про те, хто його продав в дитинстві, але після сорока років вже мало хто володів інформацією, та й продали його подалі від портових містечок. Тим не менш одну згадку про зниклу дитину в одній аристократичній родині він знайшов. Йому сподобалось прізвище цієї сім'ї і він взяв його собі, щоб стати соліднішим. З того часу його вже кликали Хукір Доранте.
Раз трапився їм корабель інших піратів, але забитий переважно гоблінами. Але був серед них один "неправильний" гоблін, бо насправді він був орком. Ох і дужий був він. Великими зусиллями йому вдалося переконати команду залишити цього орка, що звали Вуксом, живим (деякі в команді втратили близьких товаришів через Вукса, але згодом Хукір і їх прирізав, викинувши тіла за борт). Вукс чи то сприйняв Хукіра за чергового гобліна, чи то зрозумів, що Хукір врятував йому життя, але став стіною для пірата Доранта. З такою додатковою купою м'язів Хукіра стали побоюватись і поважати ще більше. А в разі битви Вукс іноді закидував Хукіра собі на шию, звідки той вже відстрілювався своїм коротким луком, або кидаючи в усі боки смертоносну магію (розвиток магічних здібностей - це теж заслуга пов'язки).
Навыки
Хукір ДорантеСпритник 5 / людина-карлик / Хаотично-Злий / Моряк:пірат Досвід: 6500/14000 --------------------------------- Вік: 48 років Божество: Мови: Загальна, Оркська Бонус майстерності: +3 БМ Розмір: Маленький Швидкість: 30 футів Зріст: 125 см / 4'1 футів Вага: 45 кг, 99 фунтів Клас Обладунків: 14 = 11 (шкіряний) +3 ВПР; Здоров'я: 13 = 8 + 5*4(рівні) -3*5 КОН Кості Здоров'я: 5к8 Ініціатива: +3 [+3 ВПР] Відчуття: - Пасивна Уважність 12 (10 +3 БМ -1 МУД) Риса: ПРОНИРА (Вимога: Вправність 13 або вища) Знає, як зливатися з тінями. Наступні переваги: • Можна спробувати сховатися, навіть якщо знаходиться в зоні поганої видимості для істоти, від якої ховається. • Якщо ховається від істоти і промахується по ній атакою далекобійною зброєю, така атака не видає позицію. • Тьмяне світло не накладає перешкоду на перевірки Мудрості (Уважності), які покладаються на зір. --------------------------------- СИЛ 6(-2) = 6 ВПР 16(+3) = 13 + 1(раса) + 2(4 lvl) КОН 4(-3) = 3 + 1(раса) ІНТ 5(-3) = 5 | 19(+4) Пов'язка інтелекту МУД 8(-1) = 8 ХАР 6(-2) = 6 Рятунки: Вправність, Інтелект СИЛ -2, ВПР +6, КОН -3, ІНТ +7(або 0), МУД -1, ХАР -2 --------------------------------- НАВИЧКИ[● — володіє, ○ — не володіє] ● Атлетика: +1 (-2 СИЛ +3 БМ) ● Акробатика: +6 (+3 ВПР +3 БМ) ●● Спритність рук: +9 (+3 ВПР +6 БМх2 експерт) ●● Скритність: +9 (+3 ВПР +6 БМх2 експерт) (Без пов'язки на 7 менше) ○ Містицизм/Магія: +1 (+4 ІНТ) ○ Історія: +4 (+4 ІНТ) ● Аналіз/Обстеження: +7 (+4 ІНТ +3 БМ) ○ Природа: +4 (+4 ІНТ) ○ Релігія: +4 (+4 ІНТ) ○ Догляд тварин: -1 (-1 МУД) ○ Проникливість: -1 (-1 МУД) ○ Медицина: -1 (-1 МУД) ● Уважність: +2 (-1 МУД +3 БМ) ○ Виживання: -1 (-1 МУД ) ○ Обман: -1 (-1 ХАР) ● Залякування: +2 (-1 ХАР +3 БМ) ○ Артистичність/Виступ: -1 (-1 ХАР) ○ Переконання: -1 (-1 ХАР) ВОЛОДІННЯОбладунки: Легкі Зброя: Проста зброя, довгі та короткі мечі, рапіри, ручні арбалети Інструменти: злодійські, навігатора, транспорт (водний) --------------------------------- ДІЇРукопашні атаки: ⚔ Рапіра (фехт.): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к8+3 кол. ⚔ Кинджал (легк., фехт.): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к4+3 кол. Дальнобійні атаки: ➹ Короткий лук (мет. 80/320 футів): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к6+3 кол. ➹ Кинджал (мет. 20/60 футів): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к4+3 кол. Використання заклинань: ✨ СК заклинання: 15 = 8 +3 БМ +4 ІНТ ✨ Атака заклинанням: +7 = +3 БМ +4 ІНТ --------------------------------- ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІРасові особливості: Людина-карлик ● Збільшені характеристики: +1 Коституція та +1 Вправність ● Альтернативна: ○ Навичка: Акробатика ○ Риса: Пронира ● Мови: Загальна, Оркська
Класові вміння та особливості: Містичний Спритник [5 рівня] ● Володіння: – Обладунки: легкі – Зброя: проста, ручні арбалети, довгі мечі, рапіри, короткі мечі – Інструменти: Злодійські інструменти ● Кидки рятунку: Вправність, Інтелект ● Навички: Спритність рук, Скритність, Залякування, Аналіз ● Експертиза (Спритність рук, Скритність): Твій бонус майстерності подвоюється для всіх перевірок характеристик, які ти здійснюєш при використанні цих обраних володінь.
● Спорядження: - рапіра - короткий лук та сагайдак з 20 стрілами - набір зломника - шкіряний обладунок - два кинджала - злодійські інструменти
● Прихована атака (3к6): Починаючи з 1 рівня ти навчаєшся наносити точні удари та умієш користуватись слабкостями ворога. Один раз за хід, при умові що у тебе є перевага на кидок атаки, ти можеш завдати одній істоті, по якій попадаєш цією атакою, 3к6 додаткових ушкоджень. Ти не мусиш мати перевагу на кидок атаки, якщо інший ворог цілі твоєї атаки знаходиться в межах 5 футів від неї. Цей ворог мусить бути дієздатним, а також у тебе не повинно бути перешкоди на цей кидок атаки.
● Злодійський жаргон: На 1 рівні ти вивчаєш злодійський жаргон — таємну суміш діалекту, жаргону та шифру, який дозволяє приховувати повідомлення у звичайній розмові. Тільки інша істота, яка знає злодійський жаргон, розуміє такі повідомлення. Це займає в чотири рази більше часу, ніж передача тих же слів прямим текстом. Крім того, ти розумієш набір секретних знаків та символів, який використовується для передачі простих повідомлень: наприклад, чи є дана територія небезпечною або чи перебуває вона під контролем гільдії злодіїв; чи є поблизу скарби, наївні люди в окрузі, і чи надають тут притулок для злодіїв, які тікають від закону.
● Хитрий вчинок Починаючи з 2 рівня твоє блискавичне мислення і спритність дозволяють рухатись та діяти ще швидше. У кожен свій хід ти отримуєш бонусний вчинок, який можеш використати виключно для виконання Ривка, Відходу або Переховування.
● Неймовірне ухиляння Починаючи з 5 рівня, коли нападник, якого ти можеш бачити, попадає по тобі атакою, ти можеш використати свою реакцію, щоб зменшити удвічі ушкодження, які тобі завдає ця атака.
● Містичний архетип: - Заговори. Ти знаєш три заговори: магічна рука та два інші заговори на твій вибір зі списку заклинань чарівника - Магічні слоти
● Поліпшена магічна рука Починаючи з 3 рівня, коли ти виконуєш заклинання магічна рука, ти можеш зробити цю руку невидимою, а також можеш виконувати нею наступні додаткові дії: • Ти можеш покласти один предмет, утримуваний рукою, в контейнер, який тримає або носить інша істота. • Ти можеш дістати предмет з контейнера, який тримає або носить інша істота. • Ти можеш використовувати цією рукою злодійські інструменти для злому замків та знешкодження пасток в межах дистанції цього заклинання. • Ти можеш виконати одну з цих дій, не будучи поміченим, якщо успішно здійсниш перевірку Вправності (Спритності рук) проти перевірки Мудрості (Уважності) істоти.
Крім того, ти можеш використовувати бонусний вчинок, наданий умінням Хитрий вчинок, щоб керувати цією рукою.
Особливості передісторії: Моряк: Пірат ● Навички: Атлетика, Уважність ● Володіння: Інструменти навігатора, транспорт (водний) ● Спорядження: - кийок - 10-метрова шовкова мотузка - комплект звичайного одягу - поясний кошіль 10 зм ● Особливість: Погана репутація Де б ти не опинився, тебе бояться через твою репутацію. Перебуваючи в цивілізованому поселенні, ти можеш безкарно здійснювати невеликі злочини, такі як відмова платити за їжу в таверні або виламування дверей в магазині, оскільки жителі побояться повідомити про тебе владі ● Персоналізація: – Риса характеру: «Я лаюся, як банда неотесаних орків» «Мені подобається, коли робота виконана, особливо якщо її можна доручити комусь іншому» – Ідеал: «Море — це свобода, свобода йти куди завгодно і робити що завгодно (Хаотичний)» – Прив'язаність:«Пов'язка, що мені довелось надибати, то для мене все. Без неї я ніхто» – Слабкість: «Я буду брехати до останнього, аби не робити зайву роботу»
● + 1 анкомон магічний предмет (до 500 зм): Пов'язка інтелекту: поки носите цю пов'язу значення інтелекту 19 --------------------------------- ЗАКЛИНАННЯЗаговори: 3 Кількість відомих заклинань: 4 Комірки магії: - 1 р. - 3 комірки Відомі заговори: - Магічна рука - Вогняний заряд 2к10 - Крижаний дотик 2к8 Відомі заклинання: 4 (* - ритуали) ● 1 рівень - Магічний постріл - Маскування - Вогняні долоні - Щит
Инвентарь
ХП: 13/13 || КД 14 || статуси: - ні Кость Хітів d8 (5/5) В кулдауні:
Комірки магії: ● 1р. 4/4
Змови та відомі заклинання (8): 0р. – Магічна рука, Вогняний заряд 2к10, Крижаний дотик 2к8 1р. – Магічний постріл, Маскування, Вогняні долоні, Щит ---------------------------------- [У руках, на поясі, боєприпаси] - Поясний гаманець - Рапіра - Сагайдак з 20 стрілами - Два кинджала - Кийок
[Одягнено] - Шкіряний обладунок - Звичайний одяг з каптуром - Пов'язка інтелекту
[Рюкзак] Можливо цей рюкзак у Вукса - 10-метрова шовкова мотузка - 10-метрова прядив’яна мотузка - 2 метри жилки, дзвіночок, 5 свічок, ломик, молоток, 10 шлямбурів, запальниця
[Витрати в сумці] - Ліхтар з козирком та 2 фляги масла - Раціон х5 - Бурдюк із водою - 1к металевих кульок - Злодійські інструменти
---------------------------------- Гроші: — Гаманець: 10 зм + 1 зм Вільний час (дні): 0 Поінти слави фракції: 0
|
Зрада
Автор: |
|
Ksenos |
Раса: |
|
Гоблін |
Класс: |
|
Варвар |
Мировоззрение: |
|
Хаотичный нейтральный |
Сила: | | 8 [-1] |
Спритність: | | 16 [+3] |
Статура: | | 16 [+3] |
Интелект: | | 12 [+1] |
Мудрість: | | 10 [+0] |
Харизма: | | 9 [-1] |
Внешность
Загалом голос писклявий, проте коли Зрад лютує - той стає більш твердим, інколи з хрипотою. Розмовляє з орочим акцентом. Виглядає як тут, озброєний шаблею. Носить маленький щит, на якому фарбою криво намальовано бойове гасло "їуї".
Характер
Вважає себе виключно орком, просто маленьким. Це непохитна аксіома, навколо якої тримається цілісність особистості Зарда.
Трохи егоцентрист, не піклується що насправді думають про нього оточуючі. Проте любить похизуватися - загалом заради власної втіхи. Не сприймає поняття честі: тікати та мухлювати не соромно. Соромно - померти. Виділяється цікавістю. Не завжди думає про наслідки своїх вчинків.
История
Народився у сім'ї орочого шамана від наложниці-напівкровки. Історія замовчує деталі, проте відомо що шаман визнав малого сином та своїм авторитетом примусив решту змиритися з цим. Як би там не було, проте ім'я малого ординця говорило само за себе. Зрада, вона й в орді зрада. Зрадіка, після смерті шамана, з орди виперли. Приєднався до розбійників. Після невдалого нальоту, завдяки вчасному жесту доброї волі, залишився єдиним хто вижив. Приєднався до найманців. Після невдалого завдання, завдяки вчасному перегрупуванню, залишився єдиним хто вижив. Приєднався до шукачів пригод. ...
Навыки
ЗрадаВарвар 5 р. / тотемний воїн / Гоблін Орк! / Хаотично-нейтральний/ злочинець ---------------------------------- Вік: 13 років Мови: Загальна, орчача Бонус майстерності: +3 [скорочено: БМ] Розмір: маленький Швидкість: 50 (65) футів / 10 (13) клітинок // у стані люті Зріст: 108 см. Вага: 26 кг. Клас Обладунку: 16/18 з щитом Здоров’я: 59 = 12 + 32 + 5х3 Кубик Здоров’я: 5к12 Пасивна пильність 10 ---------------------------------- СИЛ 8 (-1) [8] ВПР 16 (+3) [14+2 раса] СТА 16 (+3) [15+1 раса] ІНТ 12 (+1) [12] МУД 10 (0) [10] ХАР 9 (-1) [9] Кидки рятунку: Сила та Статура СИЛ +2, ВПР +3, СТА +6, ІНТ +1 , МУД 0, ХАР -1. ---------------------------------- НАВИЧКИ[● — э володіння, ○ — нема володіння, БМ — бонус майстерності] ○ Атлетика: -1 (-1 СИЛ) ○ Акробатика: +3 (+3 ВПР +3 БМ) ○ Спритність рук: +3 (+3 ВПР +3 БМ) ● Скритність: +6 (+3 ВПР +3 БМ) ○ Містицизм: +1 (+1 ІНТ) ○ Історія: +1 (+1 ІНТ) ○ Обстеження: +1 (+1 ІНТ) ● Природа: +4 (+1 ІНТ+3 БМ) ○ Релігія: +1 (+1 ІНТ) ○ Догляд тварин: 0 (0 МУД) ○ Аналіз поведінки: 0 (0 МУД) ○ Медицина: 0 (0 МУД) ○ Уважність: 0 (0 МУД) ● Виживання: +3 (0 МУД+3 БМ) ● Обман: +2 (-1 ХАР +3 БМ) ○ Залякування: -1 (-1 ХАР) ○ Артистичність: -1 (-1 ХАР) ○ Переконливість: -1 (-1 ХАР) ВолодінняОбладунки: легкі та середні обладунки, щити. Зброя: Проста зброя, бойова зброя Інструменти: Злодійські інструменти, один ігровий набір (карти) ---------------------------------- ДіїРукопашна атака шаблею: +6 (+3 ВПР +3 БМ), 1д6+3 рубаних ---------------------------------- ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІРасові особливості: Гоблін Орк! ● Збільшення характеристик: +2 ВПР и +1 СТА ● Мови: загальна, орчача. ● Темний зір. Ти володієш хорошим зором в темряві і при тьмяному світлі. На відстані 12 метрів при тьмяному світлі ти бачиш так, ніби це яскраве світло, а у темряві так, ніби це тьмяне світло. У темряві ти не розрізняєш кольори і бачиш все у відтінках сірого. ● Ми ще не починали. Коли ви шкодите істоті атакою чи закляттям, і розмір істоти більший за ваш, ви можете нанести додаткову шкоду, рівну вашему рівню. Використавши цю властивість ви не можете використати її повторно, доки не закінчите короткий чи довгий відпочинок ● Жест доброї волі. Ви можете використовувати дію Відступ або Засідка в якості бонусної дії в кожен ваш хід. ● Анало говнєт Бонусною дією ви можете здійснити атаку шмарклями. При потраплянні, ціль має зробити ряткидок мудрості (скл. 10), і при провалі отримує 1к4 психічної шкоди та 1к4 шкоди отрутою. Не діє на нежить і конструктів. Ти можеш використовувати цю здатність кількість разів, що дорівнює модифікатору статури (мінімум 1), і повинен завершити тривалий відпочинок, перш ніж знову її використовувати. Класові вміння та особливості: варвар5 рівня ● Кидки рятунку: сила, вправність ● Навички: природа, виживання ● Лють (Злюся!) У бою ти б’єшся з первісною люттю. Ти можеш використати бонусний вчинок, щоб у свій хід увійти в стан люті. У стані люті ти отримуєш наступні переваги, при умові, що не носиш важких обладунків: • Ти робиш з перевагою перевірки та кидки рятунку Сили. • Якщо ти здійснюєш атаку рукопашною зброєю, яка покладається на Силу, ти отримуєш бонус до кидка ушкоджень, розмір якого залежить від твого рівня варвара, згідно колонки «Ушк. люті» в таблиці «Варвар». • Ти отримуєш опір до дробильних, колотих та рубаних ушкоджень. Якщо ти вмієш виконувати заклинання, то в стані люті ти не можеш виконувати їх або концентруватися на них. Твоя лють триває 1 хвилину. Вона припиняється раніше, якщо ти втрачаєш свідомість, або якщо ти закінчуєш хід, але при цьому ще з кінця твого минулого свого ходу ти не атакував жодну ворожу істоту або не отримував ушкоджень. Також ти можеш припинити свою лють у свій хід бонусним вчинком. Якщо ти впадав у стан люті максимальну для свого рівня кількість разів, то ти повинен завершити тривалий відпочинок, перш ніж зможеш використовувати лють знову. ● Захист без обладунків Доки ти не носиш обладунків, твій Клас Обладунку дорівнює 10 + твій модифікатор Вправності + твій модифікатор Статури. Користування щитом не перешкоджає цьому умінню.
● Шалена атака Починаючи з 2 рівня ти можеш відкинути усі турботи про захист, щоб атакувати запекло і нерозважливо. Коли ти здійснюєш першу атаку у свій хід, ти можеш вирішити, що атакуєш шалено. Якщо ти це робиш, то в цей хід ти робиш з перевагою кидки атак рукопашною зброєю, які покладаються на Силу, проте до початку твого наступного ходу усі направлені на тебе кидки атак теж матимуть перевагу. ● Чуття небезпеки На 2 рівні ти отримуєш здібність уникати навколишньої небезпеки, опираючись на своє гостре чуття. Ти робиш з перевагою кидки рятунку Вправності відефектів, які ти можеш бачити, такі як заклинання і пастки. Ти не отримуєш цю перевагу, якщо ти осліплений, оглухлий або недієздатний. ● Додаткова атака Починаючи з 5 рівня, ти можеш зробити дві атаки замість однієї, коли використовуєш вчинок Атака у свій хід. ● Швидке пересування Також, починаючи з 5 рівня твоя швидкість збільшується на 2 метри, при умові, що ти не носиш важкі обладунки. ● Тотемний дух. Лось. Коли ви знаходитесь у стані люті і не носите вахких обладунків, ваша швидкість збільшується на 15 футів. Дух лося робить вам незвичайно рухомим. ● Риса. Рухливий Ти неймовірно швидкий й спритний. Ти отримуєш наступ- ні переваги: • Твоя швидкість збільшується на 2 метри. • Коли ти використовуєш вчинок Ривок, важкопрохідна місцевість в цьому ходу не уповільнює твоє пересування. • Якщо ти здійснюєш рукопашну атак по істоті, то ти до кінця цього ходу не провокуєш від неї атак, незалежно від того, попадеш ти чи ні. Передісторія: Злочинець // лояльний брат-орк в орді У тебе є надійна довірена особа, яка виступає в ролі твого зв’язкового в кримінальних колах. Ти вмієш отримувати і відправляти відомості зв’язному, навіть через великі відстані: наприклад, ти знаєш місцевих посильних, продажних караванників і нечистих на руку матросів, які можуть доставити для тебе повідомлення.
Инвентарь
Екіпіровано:Комплект звичайного темного одягу з капюшоном Шабля Щит Зілля сили пагорбового велетняКоли ви п'єте це зілля, значення вашої Сили змінюється на годину на 21. Рюкзак: Спальник Столовий набір Запальниця 10 смолоскипів 10 раціонів 10-метрова прядив’яна мотузка, закріплена збоку. Поясний кошіль: 19 зм. + 20 срібла. Лог: Продано: -Ломик 2 зм. -Дві ручні сокири 10 зм. -Чотири метальні списи 2 зм.
Куплено: +Щит 10зм
|