[𝙐𝘼][D&D5]🍉Утрачена копальня Фанделвера[𝙐𝙆𝙍] | Партия


Келагар

В игре

Автор:   Rademes
Раса:   Темний эльф
Класс:   Вор
Мировоззрение:   Хаотичный злой
Сила:8 [-1]
Вправність:16 [+3]
Конституція:12 [+1]
Інтелект:14 [+2]
Мудрість:12 [+1]
Харизма:14 [+2]
Внешность
Високого, як для дроу-чоловіка зросту у здається що більшому за розміром одязі. Праве око закрите пов’язкою і скоріш за все відсутнє, на що натякає багато шрамів з тієї ж сторони.
Одяг доволі вільний і без якоїсь строгої форми, за рахунок чого ніхто ніколи не знає звідки Келагар дістане той чи інший предмет, ну, окрім тих, що носить відкрито.
Характер
Риса характеру: У мене проблеми з довірою. Ті, хто виглядають самими порядними, часто приховують безліч брудних секретів.
Ідеал: Свобода.Будь-які кайдани повинні бути зламані, як і ті, хто їх викував. (Хаотичний)
Прив’язаність: У мене відібрали дещо цінне, і я маю намір викрасти це назад
Слабкість: Я піджимаю хвіст і тікаю, коли все складається погано
История
Ніхто не знає де і коли з’явиться одноокий дроу, і ще менше людей розуміють що йому взагалі потрібно. Він крутить свої дивні справи і зникає, але іноді його можна навіть найняти, якщо є потрібні зв’язки та знання. Підробка документів, знищення доказів, отруєння - це лише маленький список послуг, які може надати Келагар. Щоправда візьметься він за справу чи ні, залежить здається взагалі від бажання лівої п’ятки і ніколи неможливо вгадати коли він обере справу з високою нагородою, а коли якусь мутну дичину з явно заниженою платою.

Містечко Фандалін побудоване на руїнах старого поселення, пустувало п’ять століть, доки кілька років тому відважні поселенці не вирішили його знову забудувати. Спокусившись історіями про золото й платину в недалекому передгір’ї, ти теж прийшов у Фандалін, але не для того щоб заробити на прожиття, а щоб полювати на тих, хто вже багатий. Ти приєднався до розбійників, які називали себе Червонотаврованими, і ти непогано заробив у якості здирника. Однак ти нажив собі ворогів серед Червонотаврованих. Один приятель тебе попередив. За його словами, лідер Червонотаврованих — чарівник на ім’я Скляний Посох — задумав тебе вбити. Ти зміг втекти, завдяки одній лише Тіморі, богині везіння, яка дарувала тобі удачу. Ти покинув Фандалін практично без копійки в кишені, з одними лише своїми дорогоцінними інструментами.
Особиста ціль: Помститися. Хтось серед Червонотаврованих хотів тебе убити, і тобі дуже хочеться знати, хто це був. Дізнавшись хто це, ти помстишся — йому, Скляному Посоху, і можливо навіть, усім Червонотаврованим. Нещодавно до тебе дійшли чутки, що можуть стати першою зачіпкою: деяка Халія Торнтон виступає проти Червонотаврованих. Однак вона живе у Фандаліні, а значить, тобі доведеться повернутись туди, де тобі бажають смерті.
Навыки

Спритник 5 ур. / Дроу / Хаотичний Злий / Злочинець (Шантажист)
----------------------------------
Вік: 250
Релігія: Ллос
Мови: Загальна, ельфійська, злодійський жаргон
Бонус майстерності (БМ): +3

Розмыр: Середній
Швидкість: 30 фт/6
Зріст: 176
Вага: 75

Клас Обладунку:
Здоров’я: 33=8+5*4+1*5
Кубик Здоров’я: 5к8
Чуття:
Пасивна Спостережливість: 13
Пасивне Обстеження: 12
----------------------------------
СИЛ: -1: 8
ВПР: +3: 16 (14+2)
СТА: +1: 12
ІНТ: +2: 14
МУД: +1: 12
ХАР: +2: 14 (13+1)

Кидки рятунку: СИЛ: -1, ВПР: +6, СТА: +1, ІНТ: +5, МУД: +1 , ХАР: +2
----------------------------------
НАВИЧКИ
[● — є володіння, ○ — немає]
– Сила
○ Атлетика: -1
– Вправність
○ Акробатика: +3
● Спритність рук: +6
●● Скритність: +9
– Інтелект
● Містицизм: +5
○ Історія: +2
○ Обстеження: +2
○ Природа: +2
○ Релігія: +2
– Мудрість
○ Догляд тварин: +1
● Аналіз поведінки: +4
○ Медицина: +1
● Уважність: +4
○ Виживання: +1
– Харизма
●● Обман: +8
● Залякування: +5
○ Артистизм: +2
○ Переконливість: +2

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: Легкі
Зброя: проста, ручні арбалети, довгі мечі, рапіри, короткі мечі
Інструменти: Інструменти каліграфа, Інструменти отруйника, Злодійські інструменти
----------------------------------
Дії


ЗАКЛИНАННЯ:
● Заговори:
- Танцюючі вогники (расове) ссылка
- Магічна рука ссылка
- Вогняний заряд ссылка
- Незначна ілюзія ссылка

● Заклинання 1 рівня
- Фейський вогонь (расове) ссылка
- Невидиме письмо ссылка
- Маскування ссылка
- Причарування особи ссылка
- Розуміння мов ссылка

● Заклинання 2 рівня
- Пітьма (расове) ссылка

----------------------------------
Вміння та особливості
Расові особливості (Дроу):


Класові вміння та особливості: Спритник [5 рівня]



Особливості передісторії:
Инвентарь
КБ: 15 Хіти: 33/33
Слоти 1 рівня: 3/3
Фейський вогонь: 1/1
Пітьма: 1/1

Досвід: 6500/14 000


Ручний арбалет
Короткий меч
2х Кинджал
Комплект темного одягу з капюшоном
Шкіряний обладунок
Злодійські інструменти
2х Часник
Кошіль (2 зм 9 см 10 мм)


Рюкзак:
Інструменти каліграфа
Інструменти отруйника
сумка з 1,000 металевих кульок,
2 метри жилки,
дзвіночок,
5 свічок,
ломик,
молоток,
10 шлямбурів,
2 фляги масла,
раціони на 5 днів,
запальниця
бурдюк.
50 фт прядив’яної мотузки


Закуп:

Дальдарин Зоряний Шлях

В игре

Автор:   Daldarin
Раса:   Эльф
Класс:   Чародій
Мировоззрение:   Хаотичный добрый
Сила:10 [+0]
Вправність:14 [+2]
Конституція:14 [+2]
Інтелект:12 [+1]
Мудрість:12 [+1]
Харизма:16 [+3]
Внешность
Темноволосий ельф з гострими рисами обличчя. Зазвичай він вдягнений в одяг темних кольорів, зроблений зі шкір і хутра впольованих тварин. Обличчя його зазвичай похмуре і невдоволене.
Характер
Відлюдькуватий і трохи цинічно-саркастичний, але в цілому дружній і по-своєму добрий. Як і більшість вищих ельфів, має упереджене ставлення до представників инших рас, але й до инших ельфів ставиться з насторогою.

Ставлення до супутників:
Бодомар: нейтральне. З усієї компанії цей чолов'яга видається ельфу найменш підозрілим. Його трохи веселить, як той, хто молодший за нього як мінімум вдвічі, строїть зі себе бувалого вояку, але він пам'ятає, що за людськими мірками Бодомар доволі старий, і намагається зробити знижку на це. До того ж, він значно крупніший за Дальдарина, і це трохи давить на ельфа, що звик на всіх дивитися зверху вниз (в прямому і переносному сенсі). Скоріш за все, демонстрація Бодомаром військової майстерності і надійності як бойового побратима зможе змінити думку Дальдарина про нього на краще;

Келагар: насторога і презирство. Дальдарин вбрав із молоком матері ненависть до своїх темних сородичів, і змінити його ставлення до Келагара може тільки його щире покаяння, зречення служінню Ллос і присвячення свого життя спокутуванню своїх гріхів і гріхів своїх пращурів служінням Корелону… Але Дальдарин чудово знав, що того не буде, тому він вважає і вважатиме Келагара особистим ворогом і підозрюватиме його в усіх негараздах, що тільки траплятимуться в групи на шляху;

Сібо Босі: байдуже. Ельф ніяк не ставиться до Сібо. Сумнівно, що він взагалі звертає на нього увагу;

Яків Підмогильний: напружене. Дальдарин має упереджено негативне ставлення до орків і напіворків, але поки що цей дивакуватий друїд (чи жрець, чи хто він там) поводив себе, як доволі люб'язний і добродушний представник своєї раси, тому, на відміну від Келагара, в нього є можливість змінити думку Дальдарина про себе, здійснивши явний добрий вчинок і не зачіпаючи зайвий раз ельфа
История
Ельфи — народ магії, але навіть для них магія майже завжди є результатом тривалих досліджень і кропіткої роботи. Ті ж, кому магія була дарована від народження, чий хист до магії перевершує і без того неймовірні здібності ельфійського народу, викликають заздрощі… І страх.

Дальдаріл був народжений колишньою шукачкою пригод Ваданією Зоряним Шляхом під час її останньої пригоди драговиною мерців. Пологи розпочалися недалеко від місця, де колись знаходився храм, присвячений забутому древньому божеству, і дитину при народжені торкнулися сили того божества, залишивши відмітину на лівому плесні. Батько хлопчика загинув під час тієї подорожі.

Повернувшись з пригоди в рідне поселення ельфів, Ваданія присвятила себе вихованню Дальдаріла. Однак вже з дитинства хлопчик проявляв серйозні магічні здібності, які, втім, слабо міг контролювати. Старійшини поселення змогли встановити зв'язок між незвичними здібностями хлопчика і історією його народження, тому в поселені Дальдаріл мав репутацію небезпечного і неконтрольованого. У віці 120 років, Дальдарил втомився терпіти таке ставлення до себе, і вирушив у пригоду, у надії знайти спосіб взяти під контроль власні сили.

Так і почалося його життя шукача пригод, яке триває і досі.

Ти присвятив своє життя служінню Корелону Лоретіяну. Особиста ціль: Очистити спаплюжений вівтар. Твій бог покликав тебе на нове завдання через видіння, отримані в трансі. Плем’я гоблінів влаштувалося в стародавніх руїнах, які називаються Замком Кам’яної Пащі, де вони осквернили вівтар Корелону. Тепер він присвячений злісному богу гоблінів Маглубіету, і це виклик твоєму богові. Вівтар повинен бути відновлений! Ти переконаний, що в Лоретіяна приховані для тебе могутні речі, які дістануться тобі, якщо ти досягнеш успіху. А видіння вказують тобі, що Сестра Гараель, жриця Тімори, богині вдачі, зможе тобі допомогти в місті Фандалін.
Навыки
Дальдаріл
Чародій 5 рів. /Сонячний ельф/хаотично-добрий/чужинець
Досвід: 6500/14000
----------------------------------

----------------------------------
Вік: 128 років
Божество: Корелон Ларетіян
Бонус майстерности: +3

Розмір: Середній
Швидкість: 30 футів / 6 клітин
Зріст: 187 см
Вага: 75 кг
----------------------------------
Кидки рятунку: Статура і Харизма
СИЛ +0, СПР +2, КОН+5, ИНТ +1, МУД +1, ХАР +6
Перевага на кидки рятунку проти причарування, і мене також неможливо приспати за допомогою магії.
Темний зір: 60 футів

Клас Обладунків: 12 = 10 тіло + 2 СПР
Очки Здоров'я: 32 = 4*4 + 6 +5*2 КОН
Иніціятива: +2
Костей Здоров'я: 5к6
----------------------------------
НАВИЧКИ

(CИЛ) Атлетика: +3

(СПР) Акробатика: +2
(СПР) Спритність рук: +2
(СПР) Скритність: +2

(ИНТ) Містицизм/Аркана: +4
(ИНТ) Історія: +1
(ИНТ) Обстеження: +1
(ИНТ) Природа: +1
(ИНТ) Релігія: +1

(МУД) Догляд за тваринами: +1
(МУД) Аналіз поведінки: +4
(МУД) Медицина: +1
(МУД) Уважність: +4
(МУД) Виживання: +4

(ХАР) Обман: +3
(ХАР) Залякування: +3
(ХАР) Артистизм: +3
(ХАР) Переконливість: +3

Володіння
Мови: Загальна, ельфійська, ороча, галфлінгів
Обладунки: Немає
Зброя: Бойові посохи, дротики, кинджали, легкі арбалети, пращі, довгі і короткі мечі, довгі і короткі луки
Инструменти: лютня
----------------------------------
Дії
Рукопашні атаки:
- Кинджал, +5 атака, 1к4+2 шкода (фехтувальне, легке)
Дальні атаки:
- Легкий арбалет +5 атака, 1к8+2 шкода (дис. 80/320, дворучне, перезарядка)
- Кинджал, +5 атака, 1к4+2 шкода (дис. 20/60, легке, кидальне)

Використання заклинань:
- Рівень складности: 14 = 8 + 3 БМ + 3 МОД
- Модифікатор кидка атаки заклинанням: 6 = +3 БМ +3 МОД
----------------------------------
ЗАКЛИНАННЯ
Заговори: 6
Слоти магії: 1 рів. - 4 слоти, 2 рів. — 3 слоти, 3 рів. — 2 слоти

Відомі заговори:
Fire bolt ссылка
Message ссылка
Prestidigitation ссылка
Mage hand ссылка
Minor illusion ссылка
Mending ссылка

ВІДОМІ ЗАКЛИНАННЯ: 6 шт. від класу чародій
● 1 коло
Mage armor ссылка
Sleep ссылка
Shield ссылка
● 2 коло
Suggestion ссылка
Invisibility ссылка
● 3 коло
Fireball ссылка
Инвентарь
ХП: 32/32 // КО 12 (15 — обладунок мага) // ХР: 6660/14000
Слоти магії: 1 рів. - 2/4 слоти, 2 рів. — 3/3 слоти, 3 рів. — 2/2 слоти
Підготовлені/відомі заклинання:
● 0 коло
Fire bolt ссылка
Message ссылка
Prestidigitation ссылка
Mage hand ссылка
Minor illusion ссылка
Mending ссылка
● 1 коло
Mage armor ссылка
Sleep ссылка
Shield ссылка
● 2 коло
Suggestion ссылка
Invisibility ссылка
● 3 коло
Fireball ссылка

Очки магії: 5/5

Хвилі хаосу: 1/1

Стани:
Ні

Завантаженість: 74,5/150

Зброя і боєприпаси: 9,5, фнт
Назва зброї, вага
– Контейнер з болтами: 20/20, 2.5 фнт
– Легкий арбалет, 5 фнт
– 2 кинджали, 2 фнт

Обладунки та одяг: 6, фнт
Комплект одягу мандрівника, 3 фнт
Поясний гаманець, 1 фнт
Лютня, 2 фнт

Наплічник: 54, фнт +5 фнт наплічник
набір мандрівника:
- спальник, 7фнт
- столовий набір, 1 фнт
- трутник, 1 фнт
- факели х10, 10 фнт
- раційони х10, 20 фнт
- бурдюк, 5 фнт
- 50-футовая мотузка, 10 фнт

Гроші: 32 зм 6 см, __ мм
Стартові: 130 зм
Продав:
посох за 1 см
капкан за 2 зм і 5 см
Купив: рубін бойового мага за 100 зм і прикріпив до лівого кинджала

Бодомар Хмурий

В игре

Автор:   Ksenos
Раса:   Людина
Класс:   Паладин
Мировоззрение:   Принципиальный нейтральный
Сила:18 [+4]
Вправність:10 [+0]
Конституція:14 [+2]
Інтелект:12 [+1]
Мудрість:12 [+1]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Зріст: 193 см. Вага: 113 кг.
Здоровий та міцний. Волосся та борода вкриті сріблом. Говорить зазвичай доволі гучно. Від погляду в'януть квіти та кисне молоко.

Носить добре доглянутий бригантинний обладунок, а за спиною в піхвах - масивний дворучний меч.

Характер
Недружелюбний, нахабний, чварливий. Проте знає міру та проводить чітку лінію свій-чужий. Аскет. В міру цинічний. Вважає що мета виправдовує засоби, а супутні жертви не мають значення - головне щоб цілі було досягнуто.
История
Більшість життя провів у армії. Дослужився до офіцерського чину, але через конфлікти з керівництвом був передчасно комісований.

Це вибило Бодомара з колії, і далі він марно пробував знайти себе в роботі найманцем, торгівельним охоронцем, і, нарешті, храмовим стражем. В цьому місці він назнав новий сенс для існування, прийняв посвячення, та згодом відправився у мандри, виконувати своє нове призначення.

Родиною, через складний характер, який з роками тільки погіршувався, так і не обзавівся.

Ти був навчений як солдат, а потім вирушив у дорогу до Невервінтера в групі найманців, які виконували роль як армії, так і міської варти. Ти розчарувався у своїх побратимах, які своєю владою і авторитетом намагалися нажитися на тих, кого вони повинні були захищати. Все стало на свої місця, коли ти відмовився підкорятися наказам і став слідувати за покликом свого серця. Тебе відсторонили від поточної посади, але ти зберіг своє звання та зв’язки з найманцями. Із тих часів ти присвятив себе служінню тільки своїм ідеалам.

Ти чув, що Даран Едермат з міста Фандалін шукає хоробрих і відважних бійців, здатних провчити якихось хуліганів. Цих бандитів звуть Червонотаврованими, вони ошиваються близько Фандаліна, а їхні методи нагадують твоїх колишніх побратимів. Тепер ти з усіх сил хочеш поставити край їхній діяльності.
Навыки
Бодомар Хмурий
Паладин 5 р. / помсти / людина (альт) / законно-нейтральний/ солдат (офіцер)
----------------------------------
Вік: 52 роки
Мови: Загальна
Бонус майстерності: +3 [скорочено: БМ]

Розмір: Средний
Швидкість: 30 футів / 6 клітинок
Зріст: 193 см.
Вага: 113 кг.

Клас Обладунку: 17 (бригантина)
Здоров’я: 44 = 10+4х6 + 5х2
Кубик Здоров’я: 5к8
Пасивна пильність 10
----------------------------------
СИЛ 18 (+4) [9 одиниць + 1 раса + 2 підвищення характеристик]
ВПР 10 (0) [2 одиниці]
КОН 14 (+2) [5 одиниць +1 раса]
ІНТ 13 (+1) [5 одиниць]
МУД 12 (+1) [4 одиниці]
ХАР 10 (0) [2 одиниці]

Кидки рятунку: Мудрість та Харизма
СИЛ +4, ВПР 0, СТА +2, ІНТ +1 , МУД +4, ХАР +3
----------------------------------


НАВИЧКИ
[● — э володіння, ○ — нема володіння, БМ — бонус майстерності]
● Атлетика: +7 (+4 СИЛ +3 БМ)

○ Акробатика: 0
○ Спритність рук: 0
○ Скритність: 0

○ Містицизм: +1 (+1 ІНТ)
○ Історія: +1 (+1 ІНТ)
○ Обстеження: +1 (+1 ІНТ)
○ Природа: +1 (+1 ІНТ)
● Релігія: +4 (+1 ІНТ+3 БМ)

○ Догляд тварин: +1 (+1 МУД)
● Аналіз поведінки: +4 (+1 МУД+3 БМ)
● Медицина: +4 (+1 МУД+3 БМ)
○ Уважність: +1 (+1 МУД)
○ Виживання: +1 (+1 МУД)

○ Обман: 0
● Залякування: +3 (+3 БМ)
○ Артистичність: 0
○ Переконливість: 0

Володіння
Обладунки: всі види обладунків, щити.
Зброя: Проста зброя, бойова зброя
Інструменти: карти, транспорт (віз)
----------------------------------
Дії

Рукопашна атака дворучним мечем: +7 (+4 СИЛ +3 БМ), 2д6+4 рубаних

Використання заклять:
- Рівень складності закляття: 11 = 8 + 3 БМ + 0 ХАР
- Модифікатор кидка закляття : 3 = 3 БМ + 0 ХАР
----------------------------------
ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Расові особливості: людина (альтернативна)
● Збільшення характеристик: +1 СИЛ и +1 КОН
● Мови: загальна, ельфійська.
● Навички: Аналіз поведінки
● Риса: Майстер великої зрої


Класові вміння та особливості: паладин 5 рівня
● Кидки рятунку: мудрість, харизма
● Навички: релігія, медицина

● Божественне чуття.


● Дотик рук


● Бойовий стиль: битва великою зброєю


● Божественне здоров'я


● Божественна кара


● Додаткова атака


● Божественний канал


● Закляття клятви: мітка мисливця, порча, туманний крок, утримання особи.

Передісторія: Солдат

----------------------------------
ЗАКЛЯТТЯ
Магічні слоти: 1 р. - 4 слоти, 2 р. - 2 слоти

Закляття: 2+4

● 1 рівень
- мітка мисливця
- порча
- щит віри

● 2 рівень
- туманний крок
- утримання особи
- підмога
Инвентарь
Екіпіровано:
Комплект звичайного одягу
Двуруч
Ручна сокира
Бригантина
Святий символ (дволикий медальйон шиї)

Рюкзак:
Військова відзнака
Трофей з убитого ворога (амулет Жентариму)
Спальник
Столовий набір
запальниця
10 смолоскипів
10 раціонів
бурдюк
колода карт
10-метрова прядив’яна мотузка, закріплена збоку

Поясний кошіль: 72,5 зм.

Лог:

Яків Підмогильний

В игре

Автор:   GreenSkinedBro
Раса:   Полуорк
Класс:   Знахор-вокудлак
Мировоззрение:   Хаотичный добрый
Сила:10 [+0]
Вправність:14 [+2]
Конституція:15 [+2]
Інтелект:12 [+1]
Мудрість:16 [+3]
Харизма:8 [-1]
Внешность
    Ріст: 176
    Вага: 80
    Тілобудова: атлетична

    Вік: 23
    Стать: чоловіча
    Орієнтація: бі

    Очі: зелені, проникливі
    Волосся: густе, темно-русе, довге
    Інше: невелика природня аномалія у вигляді помітних вен біля серця.
Характер
    Сильні сторони: чесний, безпристрасний, добрий, мудрий.
    Слабкі сторони: довірливий, самітник.
    Нейтральні сторони: філософській світогляд, скептик.

    Відношення до релігії: нейтральне або більше негативне. Вважає, що релігія — це лише соціальний інститут у більшості випадків, і існує він лише для того, щоб замінити людське небажання свідомо жити. Критикує сектантів як радикальне виявлення культу. Однак, вважає, що для декого релігія дійсно допомагає пізнати себе і світ.
    Відношення до політики: нейтральне або більше негативне. Не відрізняє політику від релігії, хоча і розуміє сутнісну різницю. Критикує ті політичні системи, які обмежують громадян, має ідеї до держави з повнотою свобод, що і проповідує як жрець Лісовика.
    Відношення до грошей: нейтральне. Гроші — це лише наслідок бажання більшості.

    Що заспокоює: сон під час поїздки, можливість вільно помолитись на місцях сили.
    Що нервує: робота з документами, розмова з радикалами.
    Гобі: валяння шерсті, писання, спортивні ігри.

    Цілі: залучити якомога більше людей до написання всесвітньої енциклопедії; відвідати місце сили; розкрити можливості союзника.
    Мрія: знайти просвітлення й відповідь на лист своєї подруги Терпсихори.
    Думки та враження:
История
Персоналізація
Спеціалізація: дослідник
    
Уміння: дослідник — Якщо ти намагаєшся вивчити або згадати інформацію, якою ти не володієш, ти часто знаєш, де і від кого її можна отримати. Зазвичай це бібліотека, скрипторій, університет, інший мудрець або інша вчена істота. Майстер може вирішити, що потрібне знання є таємницею і зберігається в практично недоступному місці, або ж що воно взагалі недоступне. Пошуки найглибших таємниць всесвіту можуть вимагати окремої пригоди або навіть цілої кампанії.
Риса характеру: найбільше у світі я люблю таємниці
Ідеал: краса веде нас до того, що є істинним.
Прив"язаність: я повинен захищати своїх учнів.
Слабкість: я розмовляю, не думаючи, чим часто ображаю інших.

    Яків народився в хорі Мнезепос, що належить до округу Чесента. Його батько тримав землю під засів пшеницею, а мати була знахоркою. Однак, через епідемії хвороб в період народження Якова, його віддали в Чесент доброму другові батька — настоятелю невеличкого храму, побудовано в честь богів анімізму. Дядько Бокул бачив в Якові великого священника, а в майбутнього навіть тримача поважного сану, однак, в період повноліття Яків, дізнавшись про батьків, відправився на їх пошуки. Мнезепос перетворився в руїни, однак він дізнався, що велику кількість людей вивели із селища по іншу сторону Срібної ріки, до невеличкого робочого поселення, де жили лісоруби. Яків відправився туди і знайшов свою матір. Батько, на жаль, помер.
    Живучи поруч з матінкою, Яків допомагав жертвам хвороби своїми навичками жерця, а також навчався її знахарським умінням. Саме по ініціативі матері, він відправився до древнього кромлеху, знайденого лісорубами в серці лісу. І не дарма. Там він зустрівся з істотою, яка назвалась хранителем лісу. Химерний дід був могутнім чарівником, пізнавшим таємниці друїдизму настільки добре, що став на рівні з деякими напівбогами. Від Лісовика Яків отримав цінну пораду — знайти собі вірного союзника.
    З тих пір Яків відправився подорожувати, в пошуках себе. Союзника він знайшов при дивних умовах. Це була жінка із півночі — з гарячою кровью і складним характером. Вона помирала від отрути болотного хробака, і якби Яків не допоміг її — це сталося б. Їх знайомство затягнулось на три тижні, опісля яких двоє зрозуміли, що вартують одне одного. Ніколи ще Яків не був настільки щасливим. Він багато чому навчився у Терпсихори, і багато чому навчив її. Однак, з дечим не допомагали ні його розум, ні його лікарські вміння. У Терпсихори була хвороба, яка повинна була вбити її. Очікування смерті тривало три довгих роки. І сама смерть була дуже тяжкою. Яків весь час знаходився поруч і виконав всі побажання подруги перед смертю. Там він і отримав найважливіший для себе лист. Він став головним орієнтиром для нього.
    З тих пір, Яків відчув, як частину його серця наповнило щось дике, подібно до Терпсихори. І коли він вперше перетворився на вовка, коли вперше вполював зайця в довгій погоні, лише тоді він зрозумів пораду Лішого. Йому Яків і вирішив присвятити свою відданість, носячи його імя в своїх нових пригодах.
Навыки
Яків Підмогильний
Жрець 2, Друїд 3 / напів-орк/ Нейтрально-До­брий / мудрець
-​---------------------------------
Вік: 41 рік
Мови: загальна, гукляк, мова драконів, друедан, телепатія, єльфська, прадавня.
Бонус майстерності: +3

Розмір: середній
Швидкість: 30 футів (6 метрів)
Ріст: 2 метри
Вага: 85 кг

Клас Обладунку: 13 = шкіряний обладунок (1+мВпр)
Очки здоров'я: 38 ХП = 10+7+7+7+7
Кості Здо­ров'я: 5к8
Пасивна уважність: 16 [10 +6 МУД]
Темний зір: 60 футів (12 метрів)
-​---------------------------------
СИЛ 10 (+0)
ВПР 14 (+2)
КОН 15 (+2)
ІНТ 12 (+1)
МУДР 16 (+3)
ХАР 8 (-1)

Кидки Рятунку: Мудрість, Інтелект
СИЛ +0, ВПР-2, СТА+2, ІНТ +4 (пе­ре­ва­га), Муд +6 (пе­ре­ва­га), Хар -1 (пе­ре­ва­га)
-​---------------------------------
Вміння:
○ Ат­ле­ти­ка: +0

○ Ак­ро­ба­ти­ка: +2
○ Спритність рук: +2
○ Прихованість: +2

● Магія/Ар­ка­на: +5
● Історія: +8 (2+3БМ+3(Домен знань))
○ Аналіз: +2
○ При­ро­да: +2
● Релігія: +5

○ До­гляд за тва­ри­на­ми: +3
● Проникливість: +6
● Ме­ди­ци­на: +6
○ Уважність: +3
● Ви­жи­ван­ня: +9 (3+3БМ+3(Домен знань))

○ Обман: -1
● За­ля­ку­ван­ня: +2
○ Ви­ступ: -1
○ Пе­ре­ко­нан­ня: -1
-​---------------------------------
ВО­ЛО­ДІН­НЯ
Об­ла­дун­ки: Легкі обладунки, середні обладунки, щити (дру-
їди не носять і не використовують зброю і щити з металу)
Зброя: про­ста
Інструменти: набір травника
-​---------------------------------
ДІЇ
Рукопашні атаки:
— Серп +3 1д4+0: легка
Дальні атаки:
— Праща +5 1д4+0: 30/120фт (6/24м)


Ви­ко­ри­стан­ня за­кли­нань:
- Рівень складності за­кли­нан­ня: 15 = 8+3 БМ + 4 МУДР
- Модифікатор кидка атаки за­кли­нан­ням: +7 = +3 БМ + 4 МУДР
-​---------------------------------
РАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ
НЕПОХИТНА СТІЙКІСТЬ: Якщо твоє здоров’я опустилося до 0, але ти ще не вбитий, ти можеш натомість опустити його до 1. Ти не можеш використовувати цю особливість знову, доки не завершиш тривалий відпочинок.

ДИКІ АТАКИ: Якщо ти здійснив критичне попадання атакою рукопашною зброєю, ти можеш здійснити один додатковий кидок одного кубика ушкоджень твоєї зброї, додаючи результат до критичних ушкоджень цієї атаки.


КЛАСОВІ ОСОБЛИВОСТІ:
    ЖРЕЦЬ 2:
ДОМЕН ЗНАНЬ: наказ, розпізнання
БОЖЕСТВЕНИЙ КАНАЛ(ДОМЕН ЗНАНЬ):
  ВИГНАННЯ НЕЖИТІ:

  ЗНАННЯ ВІКІВ:


    ДРУЇД 3:
МОВА ДРУЇДІВ
ДИКА ПОДОБА: 1/4 небезпека, без швидкості польоту і плавання.

КОЛО ДРУЇДА (КОЛО ЗЕМЛІ):
  ПРИРОДНЕ ВІДНОВЛЕННЯ:

  ЗАКЛИНАННЯ КОЛА (БОЛОТО): Мельфова кислотна стріла, пітьма.

Особливості передісторії : Муд­ре­ць
По­ка­зать со­дер­жи­мое
-​---------------------------------
ЗА­КЛИ­НАН­НЯ
Кантріпи: 3 (жрець) + 2 (друїд)

Відомі кантріпи : 3 + 2
Жрець
— Догляд за непритомним
— Чудотворство
— Указ
Друїд
— Мистецтво друїдів
— Терновий батіг

Заклинання класу:
Жрець
— Наказ
— Розпізнання

Друїд
— Мельферова кислотна стріла
— Пітьма

Заклинання 1 рівня: 3 (жрець) + 4 (друїд) 1/4 комірки.
Жрець
— Лікування ран
— Лікувальне слово
— Сховище

Друїд
— Дружба з тваринами
— Вогонь фей
— Чудо-ягоди
— Розмова з тваринами

Заклинання 2 рівня: 2 (друїд) 3/3 комірки.
— Порив вітру
— Безслідний рух

Заклинання 3 рівня: 2/2 комірки.
Инвентарь
Початкові гроші: 400 (жрець) + 240 (друїд) = 640 зм



Остаточний рахунок: 110зм

    СПОРЯДЖЕННЯ

    Зброя
        Серп 1д20+3 1д4
        Праща 1д20+5 1д4 6/24

    Обладунок
        Шкіряний обладунок — КО13
        Щит — КО+2

    Рюкзак
        Набір священника ковдра, х10 свічки, трутниця, коробка для пожертв, 2 набори пахощів, кадило, вбрання священника, х2 раціон, бурдюк (вода).
        Комплект цілителя (одяг)
        Блок і лебідка
        Мотузка (50фт)
        3х часник
        Кандали
        Тубус Лист від мертвого друга з останніми словами «заради чого варто жити?»
        Лампа
        Ломик
        Сигнальний свисток
        Лопата
        Спальний мішок
        Палатка на 2-х
        х3 мисливський капкан
        Набір травника
        Флакон чорнил
        Письмове перо
        Невеликий ніж


    Фокусування
        Амулет Полісуна
        Посох друїда
        Серп

    Ремінь
        х4 Цілюще зілля /b]

    Візок і віл
        Абакус
        Бойовий гонг
        Бурдюк (2л)
        Драконячі шахмати
        Сталеве дзеркало
        х5 дзвоники
        х2 гаманець
        х5 курка
        х10 лампадна олія
        Ковдра
        Рюкзак
        Ряса
        Столовий набір

Сібо Босі

В игре

Автор:   Mefi
Раса:   Гном
Класс:   Друїд
Мировоззрение:   Хаотичный добрый
Сила:12 [+1]
Вправність:16 [+3]
Конституція:12 [+1]
Інтелект:13 [+1]
Мудрість:16 [+3]
Харизма:8 [-1]
Внешность
  Худорлявий безбородий гном з коричневим обличчям та світлими очима під русявим пасмом неслухнянного волосся. Колись Сібо пообіцяв собі, що допоки не знайде певну кількість своїх родичів і не направить їх до поселень лісових гномів, то до того часу він буде збривати свою бороду. Через це різний люд часто приймає Сібо за малого хлопчину.
  Сібо носить із собою саморобний спис — в минулому будучи ще молодим адептом Баервана гном вперше заступився за пошкодження лісу. Зі зламанного дерева він з часом нагострив і зробив собі списа, як знак нагадування собі, ким він являється – охоронцем лісу. Окрім списа Сібо носить ще і щит на спині. Тим не менш будучи друїдом він рідко застосовує їх в бою, а спис використовує як палицю для спирання об землю при пересуванні пішки.
Характер
  Сібо Босі типовий представник лісних гномів: такий само сором'язливий, неговіркий. Свій життєвий шлях він вбачає в служінні лісу і пошуку заблукавших душ — інших родичів, які шукають шлях до їх деревень. Іноді Сібо пристає до групи авантюристів, дуже обережно обираючи собі попутників. Допитливість підштовхує його встрявати в різні халепи та виходити за межі лісу. Тим не менш він вважає, що з будь-якої халепи він зрештою вибереться і вона чогось його навчить і він стане краще як прислужник Баервана Дикого Мандрівника, що підказує йому шлях.

  Персоналізація:
История
  Більшу половину свого життя Сібо Босі провів у своєму маленькому селищі в глибині лісу вивчаючи мистецтво друїдів, яке вважається почесним та відповідальним ремеслом серед лісових гномів. Ще більше відкрив для себе красу життя лісного Сібо, коли почав прислужувати Баервану. Тим гостріше гном відчув біль, вперше стикнувшись зі знищенням і неповагою до їх лісу. Юний Босі побачив, як група бандитів вирубувала ліс для створення табору. Він доповів наставнику і воїни Баервана на чолі з настоятелем храму напали на незванних гостей і знищили їх. Сібо приймав найменшу участь в цій кровавій справі, але підібрав собі на згадку палицю, що згодом стала його списом.

  Ця історія відзначилась в душі у Сібо, тому він став більше прикладати зусиль у вивченні шляху Баервана Дикого Мандрівника. Він вивчав географію і відомі місця розташування інших комун та містечок лісних гномів. За декілька років він дослужився і став мандрівником-прислужником. В його задачі входило передавання інформації між гном'ячими комунами, взаємодопомога. Якось, випадок його привів до гоблінів: втрапивши в халепу Сібо довелось збрити собі бороду, через що гобліни прийняли його за свого. Вирішили, що він німий, і довгий час малому Босі довелось служити в нижній ланці ієрархії гоблінів, що дозволяло йому вивчати їх мову і дізнаватись про їх порядки.

  Але втекти з племені гоблінів Сібо Босі не встиг. Орки атакували їх і забрали в полон виживших як рабів. Мерзенні орки, яких Сібо ненавидів через їх ганебне ставлення до лісу та живих істот, ще гірше відносились до своїх "іграшок" і змушували їх постійно працювати на них. Це був найгірший рік життя Сібо, який зміцнив дух гнома. Віра в Баервана давала йому сили і він мовчки служив цим гадюкам, поступово вивчаючи їх гидку мову, щоб розуміти накази. Але самотужки він втекти не міг, і навіть тимчасові союзники по нещастю гобліни були лише ганчір'ям, яке не змогло пробитись у воїни і звикло до рабського життя до свого скону. Але Баерван почув молитви свого прислужника і одного разу варвари привели нових полонених, серед яких були і інші лісові гноми.

  Палицю-списа Сібо ніхто не сприймав за загрозу, тому вона лишалась з ним. А свої магічні здібності він тримав у таємниці. Тому оркська ватага ні скільки не очікувала, що якийсь із їх рабів матиме змогу і нахабність звільнити полонених, тому й не лишало багато охорони, та й ті були на підпитку. Друїду вдалось відкрити клітки і звільнити полонених, а далі гуртом вони здолали на своєму шляху декілька орків і їм вдалось покинути табір варварів. З тих пір, навченний досвідом декількох років життя серед чужинців, Сібо вирішив для себе за місію, що на нього поклав Баерван — шукати загублені лісні душі і вертати їх додому, допомагати створювати нові поселення і маскувати їх від ворожих очей, допомагати та оберігати ліс, находити друзів, що будуть допомагати їх родичам та лісам. Він поклявся, що буде голитись і ходити безбородим (а довга борода у лісних гномсских друїдів була почесною відзнакою!) допоки не поверне додому певну кількість гномських душ. Це число йому вказав Баерван і він тримав його в секреті.

Особиста ціль: Прогнати дракона. Тебе манять руїни Грімдрева. Твої предки колись щасливо тут жили, а тепер змушені займатися брудною роботою. Руїни заселені попільними зомбі, і ходять чутки, що в Старій Вежі оселився дракон. Однак справжній герой міг би вирішити ці проблеми. Убий дракона або вижени його геть, і ти доведеш (собі, і всім іншим), що ти герой, якому судилася велич, а в околицях Грімдерева постане нове поселення лісових гномів!
Навыки
Сібо Босі
Друїд 5 / лісний гном / Хаотично-Добрий / прислужник
---------------------------------
Вік: 127 років
Божество: Баерван Мандрівник (бог лісів, пригод та природи)
Мови: Загальна, Гномська(двергський алфавіт), Гоблінська, Оркська
Бонус майстерності: +3 БМ

Розмір: Маленький
Швидкість: 25 футів
Зріст: 103 см / 3'4 футів
Вага: 16 кг, 28 фунтів

Клас Обладунків: 16 = 11(шкіряний) +3 ВПР +2 щит;
Здоров'я: 33 = 8 + 5*4(рівні) + 5*1 КОН
Кості Здоров'я: 5к8
Ініціатива: +3 [+3 ВПР]
Відчуття:
- Пасивна Уважність 16 (10 +3 БМ +3 МУД)
Темний зір: 60 футів
---------------------------------
СИЛ 12(+1) = 12[4 points]
ВПР 16(+3) = 15[9 points] + 1(раса)
КОН 12(+1) = 12[4 points]
ІНТ 13(+1) = 11[3 points] + 2(раса)
МУД 16(+3) = 14[7 points] + 2(4 lvl)
ХАР 8(-1) = 8[0 points]

Рятунки: Інтелект и Мудрість
СИЛ +1, ВПР +3, КОН +1, ІНТ +4, МУД +6, ХАР -1
---------------------------------
НАВИЧКИ
[● — володіє, ○ — не володіє]
○ Атлетика: +1 (+1 СИЛ)

○ Акробатика: +3 (+3 ВПР)
○ Спритність рук: +3 (+3 ВПР)
○ Скритність: +3 (+3 ВПР)

○ Містицизм/Магія: +1 (+1 ІНТ)
○ Історія: +1 (+1 ІНТ)
○ Аналіз/Обстеження: +1 (+1 ІНТ)
○ Природа: +1 (+1 ІНТ)
● Релігія: +4 (+1 ІНТ +3 БМ)

○ Догляд тварин: +3 (+3 МУД)
● Проникливість: +6 (+3 МУД +3 БМ)
● Медицина: +6 (+3 МУД +3 БМ)
● Уважність: +6 (+3 МУД +3 БМ)
○ Виживання: +3 (+3 МУД )

○ Обман: -1 (-1 ХАР)
○ Залякування: -1 (-1 ХАР)
○ Виступ: -1 (-1 ХАР)
○ Переконання: -1 (-1 ХАР)

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: Легкі та середні, щити (друїди не носять з металу)
Зброя: Бойові посохи, булави, дротики, кийки, кинджали, списи, метальні списи, пращі, серпи, шаблі
Інструменти: Набір травника
---------------------------------
ДІЇ
Рукопашні атаки:
⚔ Спис (універсальний): +4 атака (+1 СИЛ +3 БМ), 1к6+1 кол. (1к8+1 кол.)

Дальнобійні атаки:
➹ Спис (мет. 20/60 футов): +6 атака (+3 ВПР +3 БМ), 1к6+3 кол.

Використання заклинань:
✨ СК заклинання: 14 = 8 +3 БМ +3 МУД
✨ Атака заклинанням: +6 = +3 БМ +3 МУД
---------------------------------
ВМІННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Расові особливості: Лісний гном


Класові вміння та особливості: Друїд [5 рівень]


Особливості передісторії: Прислужник

---------------------------------
ЗАКЛИНАННЯ
Заговори(змови): 5 = 3 +1(коло Землі) +1(раса)
Кількість подготовлених заклинань: 8 = +3 МУД + 5 рівень
Комірки магії:
- 1 р. - 4 комірки
- 2 р. - 3 комірки
- 3 р. - 2 комірки

Відомі заговори:
- Незначна ілюзія (ІНТ)
- Ремонт
- Ремесло Друїдів
- Порада
- Терновий батіг
Заклинання Коло землі: ліс
● 2 рівень
- Дубова шкіра
- Павуче лазіння
● 3 рівень
- Виклик блискавки
- Ріст рослин
Підготовлені заклинання: 8
(* - ритуали)
● 1 рівень
- Цілюще слово
- Дружба з тваринами
- Громова хвиля
- Фейський вогонь
- Очищення їжі і пиття*
● 2 рівень
- Безслідне пересування
- Мале відновлення
● 3 рівень
- Виклик тварин
Инвентарь
ХП: 18/33 || КД 16 || статуси: - ні
Досвід: +160
Кость Хітів d8 (5/5)
Кількість використань:
● Подоби: 1/2
В кулдауні: -

Комірки магії:
● 1р. 4/4
● 2р. 3/3
● 3р. 2/2

Замовляння та підготовлені заклинання (8):
0р. – Незначна ілюзія (ІНТ), Ремонт, Ремесло Друїдів, Порада, Терновий батіг
1р. – Цілюще слово, Дружба з тваринами, Громова хвиля, Фейський вогонь, Очищення їжі і пиття*
2р. – [Дубова шкіра, Павуче лазіння], Безслідне пересування, Мале відновлення
3р. – [Виклик блискавки, Ріст рослин], Виклик тварин
-​---------------------------------
[У руках, на поясі, боєприпаси]
- Поясний гаманець
- Тисова паличка (маг.осередок)
- Спис
- Щит

[Одягнено]
- Шкіряний обладунок
- Звичайний одяг


[Рюкзак]
- спальник
- столовий набір
- трутниця
- запальниця
- 50 футів прядив'яної мотузки
- ряса
- набір травника
- молитовник

[Витрати в сумці]
- Смолоскип х10
- Раціон х9
- Бурдюк із водою
- 5 паличок пахощів
- Мішок з компонентами
- Вирізаний з тису Баерван
- Протиотрута флакон

-​---------------------------------
Гроші:
— Гаманець: 15 зм

Вільний час (дні): 0
Поінти слави фракції: 0

Елiс

В игре

Автор:   Enote
Раса:   Людина
Класс:   варвар/жрець
Мировоззрение:   Нейтральный добрый
Сила:16 [+3]
Вправність:12 [+1]
Конституція:14 [+2]
Інтелект:8 [-1]
Мудрість:14 [+2]
Харизма:10 [+0]
Внешность
Дівчина середнього зросту, трохи зсутулена від частих молитов і тяжкості власних думок. На вигляд їй років 20-23, але погляд втомлених очей створює враження, що вона набагато старша. Природна світла шкіра здається блідою через уникання сонця, яке є джерелом радості, що відволікає від насущних проблем у цій юдолі скорботи. Носить плащ із капюшоном, який скидає лише вночі та в приміщеннях. Чорне як воронове крило волосся і виразні темно-карі очі різко контрастують з блідою шкірою, змушуючи людей відводити погляд при прямому зоровому контакті. Фарба навколо очей в'їлася в шкіру, тому макіяж став постійним.
Характер
Ми всі помремо. Потрібно тільки переконатися, що ми встигнемо виконати своє призначення."
Прокляття змусило дівчину почати бачити смерть усюди, через що погляди на життя в неї стали дещо макабристичними. Дотримуючись слова божества, вона проводжає померлих у дорогу і захищає живих, які можуть виконати щось важливе у цьому світі перед своєю невідворотною загибеллю.

Говорить Еліс тихо, але чутно, що померклий голос колись був дзвінким, наче мандолінові струни.

Відчуває до кішок незрозумілу приязнь. Звірі зазвичай відповідають їй тим же, труться об ноги і завжди отримують порцію ласки у відповідь.
История
З дитинства за Еліс по п'ятах йшла смерть. Мати померла при пологах, батько захворів на незрозумілу хворобу і висох до її трьох років. Прийомна сім'я була вирізана в ході нападу злочинців-втікачів, але дівчинка залишилася жива. Старий паладин, що взяв після цього випадку її на піклування, протримався довго. Він виростив дівчинку у своїй невеликій парафії як батько, відійшовши від справ і прийнявши сан мирського священика. Але варто було їй вийти за поріг, як селяни кидалися в сторони, плюючись і чортихаючись. Дітей лякали, що якщо темна дівчинка торкнеться їх, то вони помруть через тиждень. Дівчинці було самотньо, але вона навчилася не ображатись на подібне, ховаючи почуття всередині.

Поки одного разу її не спіймала місцева шпана і не побила до напівсмерті. Тихо плачучи, дівчинка доповзла в роздертій робі до вітчимівської парафії і замкнулася в комірчині. Тієї ночі села не стало. Роздратований дракон з півдня пролітав над ним і заради втіхи випалив усе живе. Коли дівчинка вибралася назовні, все було скінчено. Руїни приходу похмуро височіли над спопеленим селом. Похитуючись від тяжкості втрати і думок про те, що це все її вина, дівчинка пошкандибала в місто за допомогою. І вона прийшла у єдине місце, де їй могли допомогти. Під пильними поглядами жерців бога Смерті, прокляття, що нависло над нею, відступило. Невиразно розуміючи, кому вона завдячує спасінням, Еліс молилася і навчалася, поєднуючи меланхолійне смирення зі спалахами похмурої рішучості. Її зв'язок зі смертю не зник, надсилаючи дівчині бачення майбутнього через видовища мертвих тіл.
Навыки
Жрец(домен смертi) / Людина (альт) / Законно-нейтрал/ Служка
-​---------------------------------
Вік: 18
Релігія: Келемвор
Мови: Загальна.
Бонус майстерності (БМ): +3

Розмыр: Середній
Швидкість: 30 фт/6
Зріст: 170
Вага: 54

Клас Обладунку: 14 (14scalemail)
Здоров’я: 33=8+5*4+1*5
Кубик Здоров’я: 5к8
Чуття:
Пасивна Спостережливість: 16
Пасивне Обстеження: 12
-​---------------------------------
СИЛ: +1: 12
ВПР: +0: 10
СТА: +1: 14
ІНТ: +2: 14
МУД: +4: 16
ХАР: +0: 10

Кидки рятунку: СИЛ: +1, ВПР: +0, СТА: +5, ІНТ: +2, МУД: +7 , ХАР: +3
-​---------------------------------
НАВИЧКИ
[● — є володіння, ○ — немає]
– Сила
● Атлетика: +7
– Вправність
○ Акробатика: +1
○ Спритність рук: +1
○ Скритність: +1
– Інтелект
○ Містицизм: -1
● Історія: +2
○ Обстеження: -1
○ Природа: -1
● Релігія: +2
– Мудрість
○ Догляд тварин: +2
○ Аналіз поведінки: +2
○ Медицина: +2
● Уважність: +5
○ Виживання: ++2
– Харизма
○ Обман: +0
○ Залякування: +0
○ Артистизм: +0
● Переконливість: +3

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: всi
Зброя: всi
Інструменти:
-​---------------------------------
Дії


ЗАКЛИНАННЯ:
● Заговори:
- Spare the dying
- Guidance
- Word of radiance

● Заклинання 1 рівня
- healing word
- Purify food and drink
- Cure wounds
+heroism,sanctuary
-​---------------------------------
Вміння та особливості
Расові особливості (Людина(альт)):
● Збільшення характеристик: +1 СИЛ и +1 КОН
● Мови: загальна, ельфійська.
● Навички: Meдицина
● Риса: Бій двома зброями
ЛЮСТІСТЬ


Класові вміння та особливості: Жрець (Домен миру) [4 рівня]

ВСТАНОВЛЕННЯ МИРУ


ЩОДЯЧИЙ ЗВ'ЯЗОК


Особливості передісторії (Служка):

Показать содержимое
Инвентарь
КБ: 15 Хіти: 53/53
Слоти 1 рівня: 2/2

Досвід: 6500/14 000
Инвентарь
Лускатий обладунок
Бойовий молот
Бойова сокира
Набір мандрівника
Метальні списи х4

20зм

Альтан

Персонаж мертв

Автор:   yarick_ts
Раса:   Человек
Класс:   Монах
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:0 [-5]
Вправність:0 [-5]
Конституція:0 [-5]
Інтелект:0 [-5]
Мудрість:0 [-5]
Харизма:0 [-5]
Внешность
Молодий хлопець тюркської зовнішності. Чорняве довге волосся, трохи розкосі очі та смугла шкіра – він один з тих нащадків Хазарського каганату, що потрапили у полон під час численних набігів русичів.

Не чурається важкої роботи, тому тіло підтягнуте. І коли він за тюркськими звичаями ходить без верхнього одягу, в одних тільки штанях, то видно, що його тіло - це шматок обточеного кременю.
Характер
Палкий та нетерплячий. Гаряча кров потребує дій, тому хлопець завжди шукає пригод. Проте у нього є досить чіткі принципи, которі він намагається не порушувати.

Альтан намагається не конфліктувати з людьми, тому що вважає, що найкращий конфлікт - це той, що не відбувся. Проте розуміє, що інколи запобігти їм просто не можна, тоді вже відстоює свої переконання до останного. З жінками намагається говорити поменше, тому що вважає, що вони можуть ввігнати його у спокусу. Навіть юнацька гарячність та хтивість обійшла його стороною.

Може тому, що у той час, коли хлопці вперше цікавилися дівчатами, він важко працював у якості слуги. А може у нього просто були інші орієнтири. По-дорослому мислить, але через нестачу життєвого досвіду інколи помиляється навіть у простих міркуваннях та взаєминах.
История
Альтан був захоплений у полон під час одного із набігів сіверців та прикордонні селища Хазарського каганату. Йому було лише 5, тому хлопчик нічого не міг протиставити воїнам. Його забрали на Русь, де він потрапив у Київ в якості слуги. 10 років він відпрацював в домі бездітного полководця.

І якщо спочатку хлопець був принеси-подай-прибери, то з віком воїн почав використовувати руки хлопця у інших справах. Допомагав ставити хлів, зміцнювати будинок, тягав камені, працював сокирою - така тяжка робота зробила руки хлопця сильними і міцними як кліщі коваля.

За ці роки той настільки звик до Альтана, що ставився до нього не гірше, аніж до власного сина. Учив його захищати себе, шанувати державу та оточуючих. А особливо учив його шанувати богів та прибожків. Пан Тарас - саме так звали вояку - розказував, як підступитися до Мокоші чи Перуна та попросили про щось, як не дратувати лісовика та як жити в мирі з домовим. Ця наука припала до душі Альтана, що той навіть самостійно збирав крупиці життєвої мудрості, спілкуючись з іншими. І не дивлячись на те, що Тарас і побивав хлопця, Альтан по-своему любив свого господаря. Серед численних походів Альтан самостійно доглядав маєток. І ось нещодавно дізнався звістку, що його полководця убили в одному з походів.

Так він став вільною людиною, втікши від тих, хто хотів його забрати до іншого господаря. Альтан втік. Жив у лісі у нехитрому шалаші недалеко від капища Ярила, а їв те, що зміг зловити силками. Кілька місяців він не бачив людей та проводив свій час, вивчаючи ліс, слухаючи його подих. Намагаючись спілкуватися з богом сонця, він просив у нього мудрості та наснаги, просив підказати його, як жити у світі. І через кілька місяців Ярило змилувався, відправивши до хлопця свого посланця, який відкрив тому таємниці енергії власного тіла.

Годинами Альтан проводив у медитаціях, вивчаючи надра своєї свідомості. І після таких тренувань у нього виходило краще розуміти не тільки себе, а й оточуючих. Хлопець почав розуміти, де брехня, а де правда. А найголовніше - він зрозумів, що немає у світі чорного чи білого - все сіре.

За рекомендацією таємничого посланця, після двох років тренувань характеру та частково мистецтва справжнього характерного бою, він потрапив до князя. Альтану було все одно, кому служити. Але вже не як раб, а як вільна людина, яка може обирати свого господаря. Він вибрав найсильнішого - і той прийняв його службу.
Навыки
Инвентарь

Рискну 3 перса 2го и 2 перса 3го

Персонаж мертв

Автор:   Enote
Раса:   Человек
Класс:   Бард
Мировоззрение:   Принципиальный добрый
Сила:0 [-5]
Вправність:0 [-5]
Конституція:0 [-5]
Інтелект:0 [-5]
Мудрість:0 [-5]
Харизма:0 [-5]
Внешность
1) Хелен Сильверхарт
ХП: 51 КД: 16
Спасы: СИЛ +3, ЛОВ +7, ВЫН +1, ИНТ +0 , МУД +2, ХАР +0

2) Жак
ХП: 32 КД: 12
Спасы: СИЛ +0, ЛОВ +2, ВЫН +1, ИНТ +5 , МУД +1, ХАР +2

3) Рика Стил
ХП: 21 КД: 15
Спасы: СИЛ +0, ЛОВ +5, ВЫН +1, ИНТ +2 , МУД +1, ХАР +2

4) Акайлилин
ХП: 12 КД: 13
Спасы: СИЛ -1, ЛОВ +3, ВЫН +1, ИНТ +5 , МУД +4, ХАР -1

5) Картнур Мракобор
ХП: 21 КД: 21
Спасы: СИЛ +4, ЛОВ +0, ВЫН +4, ИНТ +0 , МУД +3, ХАР -1

6) Бор Шиповник
ХП: 17 КД: 15
Спасы: СИЛ +2, ЛОВ +0, ВЫН +2, ИНТ 0 , МУД +5, ХАР +1
Характер
В графу "характер" - характер, полное био и внешность лидера группы, а также его характеристики
Хелен Сильверхарт
Био:
Характер:
Внешность: Чарлист:
История
Пламенные сердца

Не сильно подходящее название для такой разношерстной команды, но так как каждого члена партии Хелен нашла и пригласила лично, то к выбранному ей названию никто придираться не стал. Группу сформировала Хелен, которая, как младшая дочь своей семьи была вынуждена искать способы стать богатой без поддержки своей семьи. Альтернативой было стать чьей-то выгодной партией.
Группа специализировалась на зачистке подземелий, катакомб и прочих проблем с нежитью. Накопив немало золота, Сердца намеревались наконец осесть в каком нибудь тихом месте, но сперва надо было выполнить еще одно дельце...
Навыки
Маг-Эвокер 3 Тифлинг
Био:
Характер:
Внешность:

Мастермайнд 3 Человек
Био:
Характер:
Внешность:

Маг-Дивайнер 2 Высший Эльф
Био:
Характер:
Внешность:

Воин 1/Жрец Смерти 1 Холмовой Дворф
Био:
Характер:
Внешность:

Друид круга Луны 2 Фирболг
Био:
Характер:
Внешность:
Инвентарь
а) чешуйчатый доспех и кожаный доспех*
а) два коротких меча и два простых рукопашных оружия
а) набор исследователя подземелий и набор путешественника
а) Длинный лук и колчан с 20 стрелами*
а) боевой посох и кинжал
а) мешочек с компонентами и магическая фокусировка
а) набор учёного и набор путешественника
а) рапира* и короткий меч
а) короткий лук и колчан с 20 стрелами и короткий меч
а) набор взломщика и набор исследователя подземелий и набор путешественника
Кожаная броня, два кинжала, воровские инструменты
а) боевой посох и кинжал
а) мешочек с компонентами и магическая фокусировка
а) набор учёного и набор путешественника
а) кольчуга и кожаный доспех, длинный лук и 20 стрел
а) воинское оружие и щит и два воинских оружия
а) лёгкий арбалет и 20 болтов и два ручных топора
а) набор исследователя подземелий и набор путешественника
а) деревянный щит и одно простое оружие
а) скимитар и простое рукопашное оружие
Кожаный доспех, набор путешественника и фокусировка друидов

Знак отличия, трофей с убитого врага (кинжал, сломанный клинок или кусок знамени), набор игровых костей или колода карт, комплект обычной одежды, поясной кошель с 10 зм
Музыкальный инструмент (на ваш выбор), подарок от поклонницы (любовное письмо, локон волос или безделушка), костюм, поясной кошель с 15 зм
Бутылочка чернил, писчее перо, небольшой нож, письмо от мёртвого коллеги с вопросом, на который вы пока не можете ответить, комплект обычной одежды, поясной кошель с 10 зм
Священный символ (подаренный вам в момент принятия священного сана), молитвенник или молитвенный барабан, 5 палочек благовоний, облачение, комплект обычной одежды, поясной кошель с 15 зм
Ремесленные инструменты (один вид на ваш выбор), лопата, железный горшок, обычная одежда, поясной кошель с 10 зм

+ Непачкающиеся латы
+ Рубин боевого мага
+ Длинный лук +1

Золото + 160 (80 Плут 80 Маг)

Куплено: Клепаный кожаный доспех х2
Рапира х1

Дикое Братство

Персонаж мертв

Автор:   PrototypeMan
Раса:   Ящеролюд
Класс:   Друид
Мировоззрение:   Нейтральный
Сила:0 [-5]
Вправність:0 [-5]
Конституція:0 [-5]
Інтелект:0 [-5]
Мудрість:0 [-5]
Харизма:0 [-5]
Внешность
Вутха Вестник Природы
Друид (луны) 6 лвл / Ящеролюд / Нейтральный
ХП: 51 КД: 17
Спасы: СИЛ +1, ЛОВ +2, ВЫН +3, ИНТ -1 , МУД +5, ХАР +1
--------------------------------------------------------------------

Токи
Друид (луны) 2 лвл / Черепаха / Законно-нейтральные
ХП: 17 КД: 19
Спасы: СИЛ +3, ЛОВ -1, ВЫН +3, ИНТ +1 , МУД +5, ХАР +1
--------------------------------------------------------------------

Тори
Друид (луны) 2 лвл / Черепаха / Законно-нейтральные
ХП: 17 КД: 19
Спасы: СИЛ +3, ЛОВ -1, ВЫН +3, ИНТ +1 , МУД +5, ХАР +1
--------------------------------------------------------------------

Куппер
Варлок (Небесный) 2 лвл / Черепаха / Хаотично-добрые
ХП: 17 КД: 18
Спасы: СИЛ +2, ЛОВ +0, ВЫН +2, ИНТ +1 , МУД +3, ХАР +4
--------------------------------------------------------------------

Руппер
Варлок (Небесный) 2 лвл / Черепаха / Хаотично-добрые
ХП: 17 КД: 18
Спасы: СИЛ +2, ЛОВ +0, ВЫН +2, ИНТ +1 , МУД +3, ХАР +4
--------------------------------------------------------------------

Кнак
Вор (Вдохновитель) 3 лвл и Клерик (Кузницы) 1 лвл / Кобольд / Хаотично-нейтральное
ХП: 31 КД: 18
Спасы: СИЛ -2, ЛОВ +3, ВЫН +2, ИНТ +2 , МУД +3, ХАР +1