Дім твоїх кошмарів
| Описание игры
Статус: |
|
Игра завершена |
Количество игроков:
|
|
6 |
Мастер: |
|
Joeren
[offline] |
Ассистент: |
|
Нет |
Система: |
|
|
Сеттинг: |
|
повсякденність |
Теги: |
|
Словеска, Киберпанк, Выживание, Комедия, Трэш, Короткопост, Песочница, Донабор, Фантастика, Наши дни, Триллер
|
Поддержка кубика: |
|
|
|
Постов мастера/всего: |
|
19/38 |
# | Игрок | Рейтинг | Присутствие | Имя персонажа | Класс | Ходов | Последний ход | Статус |
1
|
Miau
|
43/3836
|
offline
|
Дитрих
|
Бард
|
19
|
25.07.2023 10:19
|
В игре
|
Персонажи мастера
# | Игрок | Имя персонажа | Класс | Ходов | Последний ход | Статус |
1
|
Joeren
|
Хильда
|
Школьница
|
13
|
25.07.2023 07:51
|
В игре
|
Коротко про модуль:
Попередження:
1. Модуль може містити літературні описи вживання алкоголю, тютюну і заборонених речовин, постільних сцен, та інший контент, призначений для аудиторії 18+! А також може містити літературні описи насильницьких і жорстоких дій, примусової зміни статі та нетрадиційних сексуальних стосунків. Подаючи заявку на участь у модулі, Ви підтверджуєте, що Вам не менше 18 років. Майстер, не маючи можливості перевірити вік учасників і читачів модуля, не несе відповідальність за можливі наслідки ігнорування цього попередження.
2. Це експериментальний модуль, який у будь-який момент може бути дропнутий.
На мові? - За домовленістю гра у вашій кімнаті може бути на мові або на язикє, але ви маєте розуміти, що мову для опису я обрав не випадково.
Що? - Не варто заходити в чужий дім і чіпляти чужі речі, особливо якщо дім належить божевільній винахідниці, схибленій на трьох речах: гламурі, техніці та безпеці власного житла.
Ким? - Молодиками, що так чи інакше потраплять у пастку «розумного будинка» з недоробленим штучним інтелектом, який вирішить зробити їх максимально жіночними або, за домовленістю, переробить їх у власних міньйонів-робомейд.
Як? - Літературність не обов'язкова, можна невеличкими постами. Майстер буде писати невеликими, гравці можуть рефлексувати скільки заманеться. Темп у кожній кімнаті може бути свій, залежить від подій у грі та потреб в описах - десь він буде по кілька невеличких постів на день, десь - одним на два-три дні. Майстер намагатиметься давати не менше ніж три пости на тиждень у кожну гілку.
А сюжет?! - Обговорюється окремо для кожного гравця або партії. Наведу приклади можливого зав’язку: власниця дому їде у відпустку та просить знайомого/родича/сусіда приглянути за її житлом, а він із цікавості вмикає недороблений AI, який приймає його за свою господарку; грабіжник або кілька грабіжників проникають у дім за відсутності хазяйки, а дім виявляється «розумним» і вирішує перевиховати злочинців; закоханий у винахідницю хлопець таємно проникає в її дім, щоби зробити сюрприз на день народження і розставити всюди квіти, та випадково вмикає AI, який приймає його за хазяйку або злодія. Далі - як піде, але ви маєте розуміти, що ваші персонажі не контролюватимуть обставини і з ними траплятимуться дуже неприємні (для них) речі, у т.ч. 18+.
Серйозно? - Як піде і як домовимося. У когось це може бути комедія становищ, у когось фантастичний трілер, чи еротика з примусовим хентаєм, чи щось інше. Звісно, у грі присутня велика доля псевдонауково-фантастичного трешу, але хотілося би уникнути цілковитого абсурду. Перш за все - щоб і майстер, і гравці отримали задоволення від ігри.
С-система?.. - Її немає, але майстер може іноді таємно кидати куби для перевірки, наскільки успішними були дії гравців, або для вирішення якихось ділем. Тобто для гравця це - звичайнісінька словеска.
Що іще? - Побажання та обмеження в хентаї можна (і треба) додавати в поле навиків (воно закрите від перегляду). Від квент особливої литературності не потрібно, пишіть так, щоб і ви, і майстер могли мати уявлення про персонажа, та, можливо, щоб для майстра були зачіпки для вашого індивідуального сюжету (наприклад, знайомі/родичі, з якими може бути зв’язок). Місце дії - Америка, Західна Європа, Японія, Австралія тощо, за домовленістю. Час дії - недалеке минуле, сучасність або недалеке майбутнє.
Дякую Райзі за дозвіл задіяти опис його гри в якості шаблону.