[𝙐𝘼] [D&D5] 🔥 🏰 Штольні Фандельвера [𝙐𝙆𝙍] | ходы игроков |

 
DungeonMaster Kayola
05.12.2019 19:38
  =  
Землянка Альтана, що колись бувало прислужував полянському лицарю Тарасу, нині віддавшому своє брінне тіло Морені, а дух - Даждьбогові, сховалась в пітьмі Сутінкового лісу. Прадавні дерева оточили Київ з усіх боків, от тільки десь вони підступали безпосередньо до полянських пагорбів, а десь - трохи на віддалі від них, дозволяючи людям, що оселились тут дуже і дуже давно, вести своє господарство, вирощуючи тварин, оручи поля та вирощуючи їстівні рослини, на славу Сварожичу та іншим пращурам. Поляни звались так не тільки через те, що орали поля довкола свого міста та хуторів, що розкинулись на відстані одноденного переїзду на коні від Києва. ПоЛуни, вони, хоч і поклонялися Ярилу-Сонцю, оселились серед лісу, в якому було вдосталь дітей Хоруса, серед яких було вдосталь і чудовиськ.

Місячний, Лунний Ліс, прийняв Альтана, не знавшого своїх хазарських богів, так само привітно, як і полян-сонцепоклонників. Як протилежності притягуються одне до одного, стаючи сильніше, так і Альтан набирав сили, зіштовхнувшись зі складнощами виживання в дикій місцині. І ця сила розквітла яскравими пелюстками в його грудях, розливаючись силою Ярила, Сварога та інших сонячних слов'янських богів.

Життя Альтана було помірним і підкорювалось чіткому порядку. Деякий час Альтан відводив на полювання, збирання трав, готування їжі та підтримку свого житла в чистоті і простоті, але більшу його частину він проводив на одном з трьох невеликих пагорбів неподалік від його землянки. Один з них був на березі Борисфену-ріки, води якої стрімко бігли на південь - найбільше сонця тут було вранці. На другому пагорбі росло дерево, яке колись благословив Перун, спаливши його крону - вилізши на нього, можно було зустріти сонячні промені вдень. Західне сонце наприкінці кожного дня освітлювало третій пагорб, з якого відкривався чудовий вигляд на невеличкий хутір, що складався з десятка хат та напівземлянок. Кожен день більшу частину дня Альтан проводив в медитації та роздумах про божественну сутність буття, вдосконалюючи своє тіло, розум і дух. Але сьогодні дещо збило його чіткий графік.

- Агов, хлопче! Не допоможеш старому до дому потрапити? Щось я заблукав тут, в цьому лісі, і ти - єдина людина, яку я зустрів за ці декілька днів блукання... - промовив він.

Ця фраза вибила з медитативного стану Альтана. Промовив же її старигань в дерев'яних капцях, вузликом за спиною, солом'яному брилі та в подертій, але при цьому чистій, одежині.
1

DungeonMaster Kayola
03.03.2020 15:42
  =  
Генерація і додаткові правила

2

DungeonMaster Kayola
03.03.2020 15:43
  =  
05.07.19
Отже. Вирішив все-таки почати реалізацію своєї ідеї, про яку писав тут ссылка. Бажаючих як мінімум п'ятеро вже є, тому...
.... будемо потроху працювати над оформленням модуля. Коли буде щось більш-менш цілісне - запилю відповідну тему в "Наборі гравців".
22.11.19
Вирішив, що треба все-таки запускати гру. Отже. Це буде середньовічний дохристиянський фентезі-Київ у вакуумі. В наявності - мавки та інші містичні істоти. Християни вже є, але релігія не централізована. Офіційна релігія - слов'янське язичництво, але є і ті, хто поклоняється скандинавському пантеону вікінгів.
Ви - обдаровані юнаки та юначки, хтось із вас володіє якимось особливими здібностями, хтось - ні. Ви невеличкий загін, який вирішує делікатні питання, скажімо так. Ви підпорядковуєтесь безпосередньо раднику Великого Князя Київського, який і видає вам доручення та завдання.

Стосовно генерації - грати будемо героями 2 рівня. Всі цифри я беру на себе, тому знання правил системи не обов'язкове. Такі штуки як імена князів і навіть століття в якому відбуваються події не даю: це фантазія про місто, і я не хочу обмежувати гравців задаючи стартові параметри: світ буде будуватися вихадячи з біографій персонажів. Від гравців я хочу бачити лише розгорнуті біо та художній опис своїх можливостей, навичок і здібностей. Будемо разом вивчати 5 редакцію ДнД з тими, хто з нею не знайомий.

Гра ведеться виключно українською мовою, тому, звичайно, хотілось би серед гравців бачити тих, хто нею володіє, і хто хоча б раз побував у Києві.
3

DungeonMaster Kayola
08.08.2022 11:16
  =  
Альтан "Тарасович"
1. Вказати чітко вік, зріст і вагу.
2.


Монах, 2 рівня
----------------------------------
Вік: ???
Мови: Слов'янська, Хазарська
Бонус майстерності: +2 [скорочено: БМ]

Розмір: Середній
Швидкість: 40 футів
Зріст: ???.
Вага: ??? кг.

Класс Захисту: 15
Пункти здоров'я: 17
Кості здоров'я: 2к8
Відчуття: Пасивна уважність 13
----------------------------------
СИЛА 14 (5пб+1)
КРУТЛИВІСТЬ 14 (5пб+1)
КОНСТИТУЦІЯ 14 (5пб+1)
ІНТЕЛЕКТ 10 (1пб+1)
МУДРІСТЬ 16 (9пб+1)
ХАРИЗМА 11 (2пб+1)

Рятівничі кидки: Сила, Крутливість
СИЛ +4, КР+4, КОН +2, ІНТ +0 , МУД +3, ХАР +0
----------------------------------
НАВИЧКИ
[● — є володіння, ○ — немає володіння, БМ — бонус майстерності]
● Атлетика: +6 (+4 СИЛ +2 БМ)

○ Акробатика: +2 (+2 КР)
○ Спритність рук: +2 (+2 КР)
○ Прихованість: +2 (+2 КР)

○ Магія: +0 (+0 ІНТ)
○ Історія: +0 (+0 ІНТ +2 БМ)
○ Аналіз: +0 (+0 ІНТ)
● Природа: +2 (+0 ІНТ +2 БМ)
● Релігія: +2 (+0 ІНТ +2 БМ)

● Догляд за тваринами: +5 (+3 МУД +2 БМ)
○ Проникливість: +3 (+3 МУД)
○ Медицина: +3 (+3 МУД)
○ Уважність: +3 (+3 МУД)
● Виживання: +5 (+5 МУД)

○ Брехня: +0 (+0 ХАР)
○ Залякування: +0 (+0 ХАР)
○ Артистизм: +0 (+0 ХАР)
○ Переконливість: +0 (+0 ХАР)

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: відсутні
Зброя: проста, короткі мечі
Інструменти: інструменти повара
----------------------------------
ДІЇ
Ближні атаки:

Дальні атаки:

----------------------------------
ОСОБЛИВОСТІ ТА ВМІННЯ
Особливості раси: людина
● Збільшення характеристик: +1 до всіх характеристик
● Мови: Слов'янська, Хазарська

Особливості класу: монах [2 рівня]
● Володіння:
– Обладунки: немає
– Зброя: проста, короткі мечі
– Інструменти: немає
● Рятівничі кидки: сила, крутливість
● Навички: атлетика, релігія
=====
Захист без обладунків: КЗ=10+2+3=15
Бойові мистецтва
Кі
Рух без обладунків = 30+10

Особливості передісторії:
● Навички: природа, догляд за тваринами, виживання
● Володіння:
– Інструменти: інструменти повара
4

DungeonMaster Kayola
08.08.2022 11:16
  =  
Левко
1. Вказати чітко вік, зріст і вагу.
2.


Друїд, 2 рівня - напівельф?
----------------------------------
Вік: ???
Мови: Слов'янська, Хазарська
Бонус майстерності: +2 [скорочено: БМ]

Розмір: Середній
Швидкість: 40 футів
Зріст: ???.
Вага: ??? кг.

Класс Захисту: 15
Пункти здоров'я: 17
Кості здоров'я: 2к8
Відчуття: Пасивна уважність 13
----------------------------------
СИЛА 14 (5пб+1)
КРУТЛИВІСТЬ 14 (5пб+1)
КОНСТИТУЦІЯ 14 (5пб+1)
ІНТЕЛЕКТ 10 (1пб+1)
МУДРІСТЬ 16 (9пб+1)
ХАРИЗМА 11 (2пб+1)

Рятівничі кидки: Сила, Крутливість
СИЛ +4, КР+4, КОН +2, ІНТ +0 , МУД +3, ХАР +0
----------------------------------
НАВИЧКИ
[● — є володіння, ○ — немає володіння, БМ — бонус майстерності]
● Атлетика: +6 (+4 СИЛ +2 БМ)

○ Акробатика: +2 (+2 КР)
○ Спритність рук: +2 (+2 КР)
○ Прихованість: +2 (+2 КР)

○ Магія: +0 (+0 ІНТ)
○ Історія: +0 (+0 ІНТ +2 БМ)
○ Аналіз: +0 (+0 ІНТ)
● Природа: +2 (+0 ІНТ +2 БМ)
● Релігія: +2 (+0 ІНТ +2 БМ)

● Догляд за тваринами: +5 (+3 МУД +2 БМ)
○ Проникливість: +3 (+3 МУД)
○ Медицина: +3 (+3 МУД)
○ Уважність: +3 (+3 МУД)
● Виживання: +5 (+5 МУД)

○ Брехня: +0 (+0 ХАР)
○ Залякування: +0 (+0 ХАР)
○ Артистизм: +0 (+0 ХАР)
○ Переконливість: +0 (+0 ХАР)

ВОЛОДІННЯ
Обладунки: відсутні
Зброя: проста, короткі мечі
Інструменти: інструменти повара
----------------------------------
ДІЇ
Ближні атаки:

Дальні атаки:

----------------------------------
ОСОБЛИВОСТІ ТА ВМІННЯ
Особливості раси: людина
● Збільшення характеристик: +1 до всіх характеристик
● Мови: Слов'янська, Хазарська

Особливості класу: монах [2 рівня]
● Володіння:
– Обладунки: немає
– Зброя: проста, короткі мечі
– Інструменти: немає
● Рятівничі кидки: сила, крутливість
● Навички: атлетика, релігія
=====
Захист без обладунків: КЗ=10+2+3=15
Бойові мистецтва
Кі
Рух без обладунків = 30+10

Особливості передісторії:
● Навички: природа, догляд за тваринами, виживання
● Володіння:
– Інструменти: інструменти повара

Получатели:
5

DungeonMaster Kayola
08.08.2022 11:16
  =  
Левко

Альтан
6

Партия: 

Добавить сообщение

Нельзя добавлять сообщения в архивной комнате.