|
|
ДНД 5 РЕДАКЦІЇУкраїномовні безкоштовні публікації на www.dmsguild.com та www.drivethrurpg.comГлосарій для термінів D&D 5e українською ссылкаАркуш Персонажа (шаблон) ссылкаРедагуємий Аркуш персонажа ссылкаМістичний Моноліт (пригода) ссылкаПропаВла собака (пригода) ссылкаУкраїномовні ресурсиДовідник з правил 5e - ссылкаНеофіційні та офіційні переклади українськоюКнига Гравця - ссылкаЗбірка правил Стартового набору - ссылкаСловник термінів - ссылкаУтрачена Копальня Фандельвера - ссылкаШирма Майстра - ссылкаБестіарій - ссылкаПосібник Майстра - ссылкаПриклади персонажів - ссылкаМонстри Українського Бестіарію ссылкаЧаркуші:ссылкассылкассылкаЕррата1. ПхБ: Рога має хітдайс 8, а не 10, як у перекладі; 2. ПхБ: На 12-й сторінці помилка, ціни на показники характеристик вказані не коректно; 3. ПхБ: Невідповідність метрів в перекладі та футів в оригіналі 4. ПхБ: Опис заклинань в деяких випадках невірний (а саме - радіус дії (не 120 а 60) чи тривалість (не хвилина а година) для Втихомирення та, можливо, інших чарів) 5. ПхБ: Кількість заклинань Паладина = 1/2 його рівня + мод харизми, а не рівень + мод Харизми (як у перекладі) 6. ПхБ: Закляття "Підмога" 2 кола вказано з неправильною дистанцією (1,5 км. замість 30 футів) 7. ПхБ: друїди відновлюють звірині форми в тому числі й за короткий відпочинок (не тільки за довгий) 8. ПхБ: в таблицях чарівника занижена кількість кантріпів Приклад чаркуша 5 редакції ДнД для форумних рольових настільних ігор (за авторством Кайоли) Варгус - Напіворк - Воїн (чемпіон) - Гладіатор (артист)
РАСА: НАПІВОРК ☞ Покращення здібностей. Значення вашої Сили збільшується на 2, і значення вашої Статури збільшується на 1. ☞ Вік: 20 років ☞ Світогляд: хаотичний нейтральний ☞ Розмір: Середній ☞ Зріст: 187 сантиметрів ☞ Швидкість: 30 футів (6 клітинок/гексів) ☞ Темний зір. Завдяки вашій оркській крові, ви маєте кращий зір у темряві та у тьмяному світлі. Ви можете бачити в тьмяному світлі на відстань до 60 футів так, ніби в умовах яскравого світла, а в темряві - так, ніби в умовах тьмяного світла. У темряві ви не розрізняєте кольори, лише відтінки сірого. ☞ Погрозливий. Ви опанували навичку залякування. ☞ Непохитна витривалість. Коли ваші пункти здоров’я опускаються до нуля, але ви не вбиті на місці, ви можете натомість залишитися з 1 ПЗ. Ви не можете використовувати цю особливість знову, доки не завершите тривалий відпочинок. ☞ Дикі атаки. Коли ви здійснюєте критичне влучання зброєю ближнього бою, ви можете один раз кинути одну кістку пошкоджень своєї зброї і додати її до пошкоджень від критичного влучання. ☞ Мови. Спільна, оркська.
КЛАС: БОЄЦЬ (Чемпіон) ☞ Рівень: 5 ☞ Бонус майстерності: +3 ☞ Кістки здоров’я: 5к10 ☞ Пункти здоров’я: 10+2+6х4+2х4=44 ☞ Володіння: Броня: Уся броня, щити Зброя: Проста зброя, бойова зброя Інструменти: Жодних ☞ Рятівні кидки: Сила, Статура ☞ Навички: Сприйняття, Виживання ☞ Бойовий стиль: двозбройний бій. Коли ви б’єтеся двома зброями, ви можете додати свій бонус майстерності до пошкодження від другої атаки. ☞ Друге дихання. Ви маєте обмежене джерело витривалості, і можете скористатися ним, щоб захистити себе від пошкоджень. Бонусною дією у свій хід ви можете відновити кількість пунктів здоров’я 1к10 + ваш рівень бійця. Щойно ви скористаєтеся цією особливістю, ви мусите завершити короткий або тривалий відпочинок, перш ніж зможете використати її знову. ☞ Сплеск дій. На 2-му рівні ви можете на мить перевершити свої нормальні можливості. У свій хід ви можете використати одну додаткову дію на додачу до своєї звичайної дії та бонусної дії. Коли ви скористалися цією особливістю, ви мусите завершити короткий або тривалий відпочинок, перш ніж можете знову використати сплеск дій. На 17-му рівні ви можете застосувати сплеск дій двічі між відпочинками, але тільки один раз у той самий хід. ☞ Архетип бійця - Чемпіон ☞ Покращені критичні удари. Якщо ви обрали цей архетип на 3-му рівні, ваші атаки зброєю вважаються критичними влучаннями, коли на кістці атаки випадає 19 або 20. ☞ Покращення здібностей: Використання двох зброй. Ви знаєте, як використати одразу дві зброї, й отримуєте настурні переваги: Ви отримуєте бонус +1 до КО коли тримаєте в кожній руці зброю ближнього бою; Ви можете битися зі зброєю в кожній руці навіть якщо в жодної із цих зброй немає властивості "легка"; Ви можете виймати й прибирати дві одноручні зброї, навідміну від базового правила, що дозволяє витягнути чи прибрати лише одну. ☞ Додаткова атака. Починаючи з 5-го рівня, ви можете зробити дві атаки, а не одну, коли застосовуєте дію Атакувати у свій хід. Кількість атак збільшується до трьох, коли ви досягнете 11-го рівня в цьому класі, і до чотирьох, коли ви досягнете 20-го рівня в цьому класі.
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА НАВИЧКИ ☞ Клас обладунку: 16 (кольчуга) +1 (бойовий стиль) = 17 ☞ Ініціатива: +3 ☞ Характеристики: Сила: 15 (9 очків) +2 = 17 [+3] Вправність: 13 (5 очків) = 13 [+1] Статура: 13 (5 очків) + 1 = 14 [+2] Інтелект: 10 (2 очка) = 10 [+0] Мудрість: 12 (5 очків) = 12 [+1] Харизма: 10 (2 очка) = 10 [+0] ☞ Швидкість: 30 футів (6 клітинок/гексів) ☞ Мови. Спільна, оркська ☞ Рівень: 5 ☞ Бонус майстерності: +3 ☞ Кістки здоров’я: 5к10 ☞ Пункти здоров’я: 44 ☞ Володіння: Броня: Уся броня, щити Зброя: Проста зброя, бойова зброя Інструменти: Набір для гримування, лютня ☞ Рятівні кидки: СИЛА +6, Вправність +1, СТАТУРА +5, Інтелект +0, Мудрість +1, Харизма +0 ☞ Навички: ● Атлетика: +6 (+3 СИЛ +3БМ) ● Акробатика: +4 (+1 ВПР +3 БМ) ○ Спритність рук: +1 (+1 ВПР) ○ Скритність: +1 (+1 ВПР) ○ Містицизм/Магія: +0 (+0 ІНТ) ○ Історія: +0 (+0 ІНТ) ○ Аналіз/Обстеження: +0 (+0 ІНТ) ○ Природа: +0 (+0 ІНТ) ○ Релігія: +0 (+0 ІНТ) ○ Догляд тварин: +1 (+1 МУД) ○ Проникливість: +1 (+1 МУД) ○ Медицина: +1 (+1 МУД) ● Уважність: +4 (+1 МУД +3 БМ) ○ Виживання: +1 (+1 МУД ) ○ Обман: -1 (-1 ХАР) ● Залякування: +2 (-1 ХАР +3 БМ) ● Виступ: +2 (-1 ХАР +3 БМ) ○ Переконання: -1 (-1 ХАР)
ПЕРЕДІСТОРІЯ: ГЛАДІАТОР (Артист) ☞ Навички: Акробатика, Виступ ☞ Інструменти: набір для гримування, лютня ☞ Номер артиста: музика ☞ Особливість: Гладіатор - такий самий артист як і менестрель або циркач, що навчений перетворювати бійку на мистецтво, від якого натовп у захваті. Вашим амплуа є яскраві бійки, хоча ви можете при цьому бути акробатом чи актером. При використанні цієї особливості ви можете знайти місце для виступу, де розважають бійками - арену гладиаторів або таємний бійцівський клуб. Ви можете замінити музичний інструмент у спорядженні на недорогу, але незвичну, зброю, таку як тризуб або сітка. ☞ Персоналізація: Я - безнадійний романтик, що завжди шукає когось особливого. Мій настрій і наміри змінюються так само швидко, як і ноти в музиці. Ідеал - чесність. Мистецтво має віддзеркалювати душу, воно повинно йти ізсередини нас і показувати справжню нашу сутність. Прив'язаність: я хочу бути відомою особистістю, чого б мені це не вартувало. Слабкість: Я не можу встояти перед жіночою вродою
СПОРЯДЖЕННЯ: ☞ Передісторія: - Лютня - Подарунок від прихильниці (два пергаментні сувої з фрагментом нот неперевершеної пісні) - Костюм - Поясний гаманець із 15 злотими ☞ Клас: - Кольчуга (16КО) - Бойовий молот (1д8+3) - Довгий меч (1д8+3) - Два ручних топора (1д6+3) - Набір мандрівника (пенькова мотузка (50 футів), рюкзак, лом, молоток, 10 шлямбурів, 10 факелів, раціони на 10 днів, кресало, бурдюк) Додаткові правила та адаптації системи до форумного формату:за авторством yarick_ts: СОН в обладунках Сон в легких обладунках не чинить несприятливих ефектів на того, хто їх носить, але сон у середніх або важких обладунках ускладнює повноцінне відновлення за тривалий відпочинок. Коли ви завершили тривалий відпочинок, протягом якого ви спали в середній або важкій обладунці, ви відновлюєте тільки чверть своїх витрачених Костей Хітів (мінімум 1). Якщо у вас є якийсь ступінь виснаження, такий відпочинок не зменшує ваш ступінь виснаження.
ЇЖА Щоб повноцінно геройствувати, персонажам необхідно їсти та пити, бажано щодня. Проте щоб не обтяжувати пригоду подібними подробицями, якщо гравці не відігравали трапезу, Майстер автоматично спише 1 Раціон наприкінці тривалого відпочинку.
ОПЦІЇ БИТВИ
Індивідуальна ініціатива Кожен Герой та противник ходять у рамках власної ініціативи.
Діагоналі "5-10" При підрахунку відстані або переміщенні по діагоналі на полі бою перша діагональна клітина вважається за 5 футів, але друга діагональна клітина вважається за 10 футів. Ця схема «5 футів, 10 футів» повторюється і далі, навіть якщо між діагональними переміщеннями ви якусь відстань переміщаєтеся рівно по горизонталі або діагоналі.
ОПЦІОНАЛЬНІ ДІЇ
Залізання на більшу істоту Якщо одна істота хоче застрибнути на іншу, вона може зробити це за допомогою захвату. У істоти Маленького або Середнього розміру мало шансів успішно захопити Велику або Величезну істоту, якщо тільки вона не має незвичайної сили або знаходиться не під дією магії. Як альтернатива, досить великий противник може вважатися місцевістю для цілей застрибування йому на спину або лазіння по його кінцівках. Після здійснення всіх необхідних перевірок менша істота дією перевірку Сили (Атлетика) або Спритності (Акробатика), протиставлену перевірці Спритності (Акробатика) цілі. Якщо менша істота процвітає, вона переміщається в простір мети і чіпляється за її тіло. Перебуваючи у просторі мети, менша істота переміщається разом із нею і здійснює з перевагою кидки атаки нею. Менша істота може переміщатися простором більшої істоти, вважаючи її важкопрохідною місцевістю. Здатність більшої істоти атакувати менше залежить від місця розташування меншої істоти і залишається на ваш розсуд. Більша істота може скинути меншу дію — струсивши її, потершись об стіну або схопивши її та скинувши. Ця дія вимагає від більшої істоти успіху у перевірці Сили (Атлетика), протиставленій перевірці Сили (Атлетика) чи Спритності (Акробатика) меншої істоти. Найменша істота сама вибирає, перевірку якої характеристики вона здійснюватиме.
Перекид Істота може спробувати проскочити крізь простір ворожої істоти, уворотами і перекидами ухиляючись від супротивника. Дією або бонусною дією той, хто ухиляється, здійснює перевірку Спритності (Акробатика), протиставлену результату Спритності (Акробатика) супротивника. Якщо той, хто ухиляється, процвітає, він може один раз у свій хід переміститися через простір ворожої істоти.
Пробігання Істота може спробувати переміститися через простір ворожої істоти. Вона робить дією або бонусною дією перевірку Сили (Атлетика), протиставлену перевірці Сили (Атлетика) ворожої істоти. Істота, що намагається пробігти, здійснює свою перевірку з перевагою, якщо вона більша за ворожу істоту, або з перешкодою, якщо вона менша. Якщо вона виграє змагання, то може в цьому ході один раз переміститися крізь ворожу істоту.
Обеззброєння Істота може використовувати атаку зброєю, щоб вибити зброю або інший предмет із хватки цілі. Атакуючий здійснює кидок атаки, якому протистоїть перевірка Сили (Атлетика) або Спритності (Акробатика). Якщо атакуючий виграє змагання, атака не завдає ні шкоди, ні інших негативних ефектів, а ціль просто упускає предмет. Атакуючий робить кидок атаки з перешкодою, якщо ціль тримає предмет як мінімум двома руками. Мета здійснює перевірку характеристики з перевагою, якщо вона більша за атакуючого, або з перешкодою, якщо вона менша за атакуючого.
Штовхання убік З цією опцією істота може за допомогою особливої атаки з Книги гравця штовхнути мету в бік, а не від себе. При цьому атакуючий здійснює свою перевірку Сили (Атлетіка) із перешкодою. Якщо перевірка була успішною, воно переміщує ціль на 5 футів в інший простір у межах своєї досяжності.
Удар по укриттю Якщо далекобійна атака промахується по меті, що має укриття, ви можете скористатися цим опціональним правилом, щоб визначити, чи потрапила атака по укриттю. Спочатку визначте, чи потрапила б атака, якби ціль була без укриття. Якщо кидок атаки надто низький, щоб потрапити по цілі, але досить високий, щоб потрапити по ній, якби укриття не було, то атака потрапляє по об'єкту, що використовується як укриття. Якщо укриття надано істотою, і кидок атаки перевищує його КД, то атака потрапляє по істоті.
ТРАВМИ Персонаж може отримати травму при отриманні критичного влучення або якщо здоров'я опустилося до 0, але його не було вбито. Кидок на травму відбувається Майстром.
МАСИВНИЙ УРОН Якщо персонаж отримує шкоду від одного джерела, що складає не менше половини від максимуму хітів, вона має досягти успіху в спаскидку Статури зі Скл 15, інакше вона отримає випадковий ефект. Наприклад, істота з максимумом хітів 30, робить цей спаскидок Статури, якщо отримує шкоду 15 від одного джерела. Ефект визначається Майстром. Одне джерело – один кидок ушкодження.
ХОМ'ЯКИ
Модифіковане Оточення Якщо істота і як мінімум один його союзник суміжні з ворогом і знаходяться на протилежних сторонах або кутах простору ворога, вони оточують цього ворога і кожен із персонажів, що атакує цього супротивника, отримує +2 на кидку атаки ближнього бою.
Розширені критичні влучення Коли ви завдаєте істоті критичного удару, замість того, щоб кинути двічі кубик шкоди, киньте один раз d20 і зверніться до таблиці шкоди. При критичному влученні вашому персонажу майстер кидає d20 двічі і вибирає менше значення. Критичні удари можуть спричинити легкі або важкі поранення. Коли істота отримує легку травму, вона може бути зцілена за допомогою заклинання малого відновлення або за допомогою простою, спрямованого на зцілення (Книга Гравця, с. 187). Тяжкі поранення не можуть бути виліковані власними силами і вимагають могутньої лікувальної магії — великого відновлення. Безумства, як наслідки критичних ударів фізичною шкодою, зцілюються у такий же спосіб. Опис конкретного поранення вказуватиме способи лікування. Наприклад, Поранення в голову! можна зцілити за 2-12 днів відпочинку, а Обезголовлення не може бути вилікувано навіть великим відновленням.
Передчасні перевірки характеристик В умовах ДМу багато гравців вважають за краще робити кидки характеристик, щоб заощадити час. Це не заборонено, але такий кидок автоматично анулює пасивні значення характеристики. Якщо Майстер заздалегідь не написав, що потрібна перевірка характеристики, то низький кидок може провалити навіть перевірку, яка б у звичайній ситуації була автоматично успішною з допомогою пасивної характеристики. Наприклад, пасивне значення Уважності у персонажа 13. Він робить кидок і отримує 4. Якщо кидок зроблено, пасивна характеристика не враховується. Кидок провалений.
Обов'язкове володіння інструментами Використання багатьох інструментів вимагає обов'язкового володіння ними. Наприклад, персонаж, який не володіє Злодійськими інструментами, у будь-якому випадку отримує автопровал на взлам замку за їх допомогою (та й без них теж). А персонаж, який не вміє грати на флейті, отримає автопровал, якщо захоче пограти на ній.
|